میدان امیرچقماق یزد مملو از مشتاقان روحانی

no-thumbs

میدان امیر چقماق یزد از دقایق نخست روز دوشنبه چشم انتظار ورود رییس جمهوری اسلامی است و جمعیت مشتاق برای ورود دکتر روحانی لحظه شماری کرد.

به گزارش یزدی نیوزبه گزارش ایرنا، شور اشتیاق مردم این خطه کویری برای خوش آمدگویی به رییس جمهوری قابل وصف نیست و هر لحظه بر جمعیت افزوده می شود.
جمعیت حاضر در میدان امیر چقماق پرچم جمهوری اسلامی و عکس رهبر معظم انقلاب اسلامی و دکتر روحانی در حمایت از دولت تدبیر و امید را در دست دارند.
از میدان امیر چقماق تا چهار بعثت و خیابان قیام ،از خیابان امام خمینی به سمت چهار راه فضای سبز و میدان شهید بهشتی خیل جمعیت مردم متدین یزد در این روز که در وسط هفته قرار دارد، هر بیننده ای را مبهوت کرده است.
مردم این استان که ماهها در انتظار سفر رئیس دولت را داشتند امروز انتظارشان به سرآمده و خواسته آنها محقق شده است.
امروز پیر و جوان ، کودک و نوجوانان به استقبال کاروان تدبیر و امید آمدند تا حماسه ای دیگری خلق کنند.
همچنین تعدادی از شهروندان هم در حال نوشتن نامه برای رئیس قوه مجریه هستند که این نامه ها توسط افراد مشخص شده جمع آوری می شود.
مسیر منتهی به میدان امیر چقماق بسیار شلوغ است که خودروهای حامل دکتر روحانی به کندی در حال حرکت است.
فضای پر شوری و شکوهی بر استان یزد حاکم است مشتاقان دیدار با رییس جمهوری نیز از تمام شهرستانهای تابعه استان استان آمدند تا به نحو احسن از دولت و تدبیر استقبال نمایند.
رییس جمهوری در حدود ساعت ۹ و چهل پنج دقیقه امروز / دوشنبه / از طریق فرودگاه شهید صدوقی وارد استان یزد شد.
دکتر روحانی در فرودگاه شهید صدوقی یزد مورد استقبال سیدمحمد میرمحمدی استاندار، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و دیگر مقامات ارشد محلی قرار گرفت.
وی پس از مراسم استقبال برای دیدار با مردم استان راهی میدان امیرچخماق محل ملاقات مردمی می شود.
رییس جمهوری در این سفر علاوه بر دیدار عمومی با مردم در امیرچخماق ، دیدار با علما و نخبگان ، دیدار با سرمایه گذاران و کارآفرینان و نشست خبری با خبرنگاران استان خواهد داشت.
در سفر اعضای هیات دولت به دارالعباده ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، وزیران بهداشت و درمان ، نیرو ، صنعت ، معدن و تجارت، رئیس دفتر رئیس جمهوری و معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده حضور دارند.

بخش نظردهی بسته شده است..