سفر رئیس جمهور به یزد مقدمه توسعه استان یزد

به گزارش یزدی نیوز معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره پشتوانه بررسی‌های کارشناسی مصوبات رئیس جمهور در سفرهای استانی، گفت: سفر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید به استان یزد مقدمه اجرای اقدامات و برنامه‌های کاربردی است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه یزد،‌ دکتر "محمد شریعتمداری" در حاشیه افتتاح مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری، استان یزد را سرزمین علما و شهدای گرانمایه نظام اسلامی دانست و بیان کرد: اقشار مختلف جامعه در سه نوبت می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ نسبت به بیان و ثبت موارد مورد نظر خود اقدام کنند.

 

وی ثبت درخواست اقشار مختلف جامعه و‌ ارائه شماره پیگیری به منظور تعقیب درخواست از دولت را از جمله ویژگی‌های مرکز ارتباطات سامد در یزد عنوان کرد و ادامه داد: تمام تقاضاهایی که به مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری دراستان یزد ارسال شده،‌ مورد پیگیری و بررسی دقیق قرار می‌گیرد.

 

شریعتمداری با اشاره به بررسی دیدگاه‌ها و نظرات اقشار مختلف جامعه در سفر رئیس جمهور به استان، گفت: تلاش دولت این است که از طریق راه‌اندازی مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری نسبت به برطرف کردن مشکلاتی که امکان حل و فصل آنها در زمان کوتاه امکان‌پذیر است، اقدام کند.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی اتاق فکر با هدف بررسی مسائل سیاسی،‌ اجتماعی،‌ فرهنگی و اقتصادی ویژه سفر رئیس‌جمهور به استان یزد در تهران، افزود: بررسی و ارزیابی نیازهای ‌استان یزد، در تصمیم‌گیری‌های سفر رئیس جمهور به این استان مورد استفاده قرار گرفته است.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: تصمیمات اتخاذ شده در این دوره از سفر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید به استان یزد، دارای پشتوانه کارشناسی و سابقه‌ای قوی از نظر تأثیرگذاری در توسعه استان است.

 

شریعتمداری سفر رئیس جمهور دولت یازدهم به استان یزد را مقدمه یک سری اقدامات و برنامه های کاربردی دانست و تاکید کرد: کمیته ویژه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور بعد از تصویب مصوبات در استان یزد راه‌اندازی می‌شود.

بخش نظردهی بسته شده است..