معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد:

تصادف در محور تفت به دهشیر دو مصدوم بر جای گذاشت

ظهر دیروز تصادف یک دستگاه ایسوزو و کامیون در محور تفت به دهشیر رخ داد که دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / سید جواد میرحسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام این خبر اظهار داشت : به علت خواب آلودگی و بی احتیاطی در ۳ کیلومتری پایگاه امداد و نجات هلال احمر دوراهی نصرآباد یک دستگاه ایسوزو و کامیون تصادف که طی این حادثه دو نفر از هموطنانمان مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت :  نجاتگران  پایگاه امداد و نجات جاده ای جاویدالاثر متوسلیان تفت پس از اعلام در صحنه حادثه حاضر و به همراه عوامل اورژانس که در صحنه حضور داشتند امدادرسانی نمودند و نسبت به رهاسازی یکی از مصدومین توسط ست نجات و بریدن یکی از درب های خودرو ایسوزو پرداختند.

میرحسینی بیان داشت : پس از امداد و رهاسازی ، مصدومین توسط اورژانس و هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

وی با توجه به اینکه همکاری و مشارکت دستگاه های امدادی در حادثه ها میتواند مثمر ثمر باشد ، گفت : از نجاتگران پایگاه جاویدالاثر متوسلیان تفت و عوامل امدادی اورژانس که با همکاری هم در این حادثه حضور و امدادرسانی نمودند تشکر و قدردانی میشود. 

بخش نظردهی بسته شده است..