«جهان با من برقص» در یزد تحلیل شد

فیلم سینمایی «جهان با من برقص» ساخته‌ی «سروش صحت» در یکصد و بیست و چهارمین نشست آموزشی ـ تحلیلی باشگاه فیلم حوزه هنری یزد اکران و با حضور فیلم سینماییو کارشناسان مطرح استانی تحلیل شد.

به گزارش یزدی نیوزدر این نشست مجازی که به صورت زنده برای علاقه‌مندان پخش شد «سیدمجتبی حسینی» نویسنده و کارگردان یزدی به تحلیل و بررسی این فیلم جذاب و دیدنی پرداخت و اظهارکرد: این فیلم در ژانر خانوادگی کمدی با نویسندگی مشترک سروش صحت و ایمان صفایی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان ساخته شده است.

 
«جهان با من برقص» اولین ساخته سینمایی سروش صحت در مقام کارگردانی و محصول سال ۱۳۹۷ است که ماه‌های پایانی عمر «جهانگیر» را نمایش می دهد، او که تهران را رها کرده و با دخترش در یکی از روستاهای شمال کشور زندگی می‌کند و هنوز کسی از مرگ زودهنگامش خبر ندارد در تنهایی روزگارش را می‌گذراند. دوستانش که هرکدام چالش‌ها و مشاجره‌های بین خود را دارند برای آخرین تولدش دور هم جمع می‌شوند تا شاید به او نشان دهند که تنها نیست اما.
 
سروش صحت با اولین فیلم سینمایی خود توانست برنده سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شود، همچنین دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد این جشنواره به علی مصفا تعلق گرفت.
 
به نقل از روابط عمومی حوزه هنری یزد، علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی و مهراب قاسم‌خانی از بازیگران این فیلم هستند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..