مدیر کل ارشاد یزد خبر داد:

جهش بلند سینمای کوتاه یزد در سال‌های اخیر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به افتخارات بخش سینمای کوتاه این استان در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی، عنوان کرد: سینمای کوتاه یزد در سالهای اخیر جهش بلندی داشته است.

به گزارش یزدی نیوز«مجید جوادیان زاده» در اولین پاتوق فیلم سال ۹۹ انجمن سینمای جوانان استان یزد که با حضور استاندار یزد برگزار شد، با اشاره به شکل‌گیری انجمن سینمای جوانان در این استان از سال ۱۳۶۳، اظهار کرد: انجمن سینمای جوانان یزد یکی از فضاهای فرهنگی و هنری پرورش استعدادهای برتر در حوزه فیلم و سینما بوده است.

 
وی با بیان این که سینمای کوتاه یزد در سال‌های اخیر جهش بلندی داشته است، ادامه داد:بسیاری از آثار سینمایی یزد در این حوزه در جشنواره مختلف داخلی و خارجی برای استان یزد افتخار آفرینی کرده است.
 
مدیر کل ارشاد یزد از جمله این فیلم‌ها را فیلم ترنج در حوزه نوجوانان نام برد که با همکاری استانداری و انجمن سینمای جوانان یزد افتخارات خوبی داشته است.
 
در این مراسم از طرف مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد لوح تقدیر و هدایایی به فیلمسازان برگزیده اهدا شد و همچنین از پوستر فیلم کوتاه «لامپ» رونمایی و به امضای مدیران استان رسید.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..