معاون عمرانی استاندار یزد مطرح کرد:

مالیات در انتظار خانه های خالی یزد

معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به افزایش خانه های خالی در سطح استان یزد گفت: خانه های خالی مشمول مالیات می شوند.

به گزارش یزدی نیوز محسن صادقیان  در پنجمین جلسه با شهرداران استان یزد که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، درباره مالیات بر خانه‌های خالی اظهار داشت: همزمان با وصول آئین نامه اجرایی، این موضوع با حضور دستگاه‌های خدمات رسان در گروه کاری SDI استان پیگیری خواهد شد.

 
وی عنوان کرد: مالیات بر خانه‌های خالی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر استان به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.
 
صادقیان همچنین با اشاره به پروژه‌های سرمایه گذاری شهرداری‌ها برای مشارکت با بخش خصوصی عنوان کرد: مطالعات توجیه فنی اقتصادی و زیست محیطی ۴۵ پروژه توسط شهرداری‌های استان انجام شده و تا اواسط ماه جاری پروژه‌ها جمع بندی و برای جلب سرمایه گذار معرفی خواهند شد.
 
در این جلسه شهرداران شهرهای استان یزد نیز درباره چگونگی استفاده از ظرفیت قانون بودجه سال ۹۹ و چگونگی تهاتر مطالبات شهرداری‌ها از دستگاه‌های دولتی با بدهی مالیاتی پیمانکاران شهرداری به امور مالیاتی بحث و تبادل نظر کردند.
 
در این جلسه همچنین مباحث مرتبط با وصول عوارض آلایندگی صنایع آلاینده و صنایع تولید کننده پسماند صنعتی، با حضور مدیرکل مالیاتی استان یزد مطرح و مقرر شد؛ برای نحوه وصول عوارض آلایندگی و پسماندهای صنعتی جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های مرتبط از جمله سازمان محیط زیست، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان امور مالیاتی و خزانه استان تشکیل شود
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..