نماینده مردم یزد در مجلس یازدهم:

تبدیل سیاست‌های ابلاغی رهبری به قانون مشکلات کشور را حل می‌کند

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس یازدهم گفت: اگر مجلس بتواند سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب را به قانون تبدیل و بر حسن اجرای آن توسط دولت نظارت کند، هیچ مشکلی در کشور باقی نمی ماند.

به گزارش یزدی نیوز محمدصالح جوکار در نشست دبیرخانه ماهر سپاه یزد با اشاره به روز قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر شاه بیت اندیشه امام در هشت سال دفاع مقدس بود.

 
وی تصریح کرد: برداشت از اصل قانون اساسی در رابطه با حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آنکه ارزش‌های انقلاب است و بر عهده سپاه گذاشته شده را در امور مختلف شاهد هستیم.
 
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: در طول سال‌های گذشته با تدابیر مقام معظم رهبری جایگاه خوبی در حوزه‌های نظامی به دست آوردیم و در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری توانستیم در رده‌های خوب جهان قرار بگیریم.
 
جوکار افزود: در بحث مردم سالاری دینی اصل بر مردم در نظر گرفته شده و مردم سرمایه‌های اجتماعی نظام محسوب می‌شوند؛ ما اگر این سرمایه اجتماعی را از دست بدهیم هیچ چیزی نداریم.
 
وی با تاکید بر اینکه متأسفانه بعضی از بخش‌ها نه در راستای تقویت سرمایه اجتماعی بلکه در راستای تضعیف و کم کردن آن گام بر می‌دارند گفت: وقتی سپاه در این بخش گام بر می‌دارد، حفظ انقلاب و پاسداری از ارزش‌ها را دنبال می‌کند.
 
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس یازدهم با بیان اینکه بسیج در ایران با هدف جبران هر کاری که روی زمین مانده تشکیل شده گفت: الان ظرفیت نخبگانی در بسیج وجود دارد که کمتر از آن استفاده می‌شود و می‌توان مشکلات اساسی کشور را با استفاده از این ظرفیت برطرف کرد.
 
جوکار خاطرنشان کرد: این ظرفیت باید به کمک نمایندگان مجلس بیاید و در حوزه‌های مختلف مشکلاتی را که مشاهده می‌کنند را به همراه راهکارهای آن به مرحله اجرا برسانند.
 
وی ادامه داد: در حوزه صنعت، اقتصاد، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی اگر مشکلی داریم باید توسط بخش‌های نخبگانی بسیج و سپاه مورد بررسی قرار گیرد و همین بخش‌ها به عنوان بازوی مشورتی نمایندگان در راستای رفع این مشکلات و آسیب‌ها قدم برداریم.
 
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس یازدهم ادامه داد: نکته بسیار مهم در احصای مطالب و بیان و شناخت مشکلات، در نظر داشتن ارائه راهکار مناسب برای رفع این مشکلات است و تنها به بیان مسئله توجه نکنیم و حل مسئله را هم در نظر داشته باشیم.
 
جوکار افزود: اگر این مجلس بتواند سیاست‌هایی را که مقام معظم رهبری ابلاغ کرده را به قانون تبدیل و بر حسن اجرای آن توسط دولت نظارت کافی و وافی را اعمال کند، هیچ مشکلی در کشور باقی نمی‌ماند.
 
وی افزود: نمایندگان تمام کمک خود را برای کمک به مسئولان می‌کنند و تا زمانی که مدیری برای رفع مشکلات مردم کار می‌کند به صورت کامل در خدمتش هستیم ولی اگر مدیری بخواهد با حرکت‌هایی که هیچ نتیجه‌ای را به دنبال ندارد منافع استان را به خطر بیاندازد پیگیر اصلاح یا تغییر آن می‌شویم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..