استاندار یزد در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا عنوان کرد :

همگرایی مناسب تشکل های خیری و دستگاه های دولتی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر

استاندار یزد با بیان اینکه در جریان مبارزه با کرونا شاهد همدلی بسیار خوبی در زمینه ارائه کمک های خیرخواهانه از سوی موسسات خیریه بودیم، عنوان کرد: همگرایی مناسبی بین تشکل های خیری و دستگاه های دولتی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر صورت گرفته است.

به گزارش یزدی نیوز «محمد علی طالبی» در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور ویدیو کنفرانسی فرمانداران استان و اعضای ستاد به منظور ارائه گزارشات از سوی دستگاه ها و موسسات خیریه در خصوص اقدامات صورت گرفته برای کمک به اقشار آسیب پذیر در قالب طرح های مختلف، در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در جریان مبارزه با کرونا شاهد همدلی بسیار خوبی در زمینه ارائه کمک های خیرخواهانه از سوی موسسات خیریه بودیم، عنوان کرد: همگرایی مناسبی در این زمینه شکل گرفته و برخی از موازی کاری ها حل شده است.

وی با بیان اینکه تبعات اقتصادی کرونا در ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت، خواستار تداوم توجه و کمک های خیرین به اقشار آسیب پذیر شد.
دکتر طالبی با اشاره به لزوم ارائه هر چه سریعتر تسهیلات به مشاغل آسیب پذیر عنوان کرد: پیگیری ارائه تسهیلات به مشاغل آسیب دیده در دستور کار قرار می‌گیرد.
نماینده عالی دولت در استان یزد با بیان اینکه با مدیریت انجام شده شرایط خوبی در زمینه مقابله با کرونا داریم، گفت: با شواهد موجود به بهتر شدن شرایط امیدوار هستیم ولی تمامی این موارد به معنی پایان کرونا نیست و با توجه به هشدارهای کارشناسان باید فاصله گذاری اجتماعی ادامه داشته باشد.
استاندار در انتها خاطر نشان کرد: با توجه به سفید شدن برخی شهرستان های استان، علاوه بر برگزاری نماز جماعت، تصمیمات جدیدی برای بازگشایی  برخی از مشاغل اتخاذ خواهد شد.
 
 
منبع:استانداری یزد
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..