رونمایی از سایت اختصاصی فهما استان یزد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد: رویداد ملی فهما، یکی از رویداد‌های مهم و موثر در جهت ساماندهی فعالیت‌های کانون‌های مساجد کشور است.

به گزارش یزدی نیوز با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی استان یزد، مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری و تعدادی از مدیران کانون‌های مساجد برتر در رویداد ملی فهما از سایت اختصاصی فهما استان یزد رونمایی شد.

حجت الاسلام مظفر سالاری گفت: رویداد ملی فهما به عنوان یکی از رویداد‌های مهم و موثر در جهت ساماندهی فعالیت‌های کانون‌های مساجد کشور بود که استان یزد نیز توانست به خوبی در این رویداد شرکت کند. 
حجت الاسلام سالاری افزود: تمام کانون‌های مساجد فعالیت‌های خود را در این سامانه ثبت می‌کنند و اطلاعات کاملی برای آن‌ها برنامه ریزی می‌شود. 
وی با بیان اینکه هدف دیگر ایجاد شبکه در بین کانون‌ها برای ارتباط با یکدیگر است گفت: خبر، گزارش، یادداشت، مصاحبه، تصویر، موشن گرافی، فیلم و صوت، پوستر و اینفوگرافی از جمله قالب آثاری است که در این سایت بارگذاری می‌شود. 
سالاری در ادمه افزود: سال ۹۸ اولین رویداد ملی فهما برگزار شد که استان یزد به خوبی توانست در این رویداد حضور داشته باشد و بیش از ۴۰ برگزیده داشتیم.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..