بندرخشک پیشگامان آماده تحقق جهش تولید

معاون بازرگانی بندرخشک پیشگامان از ایجاد بستر مناسب دراین بندر تعاونی برای تولیدکنندگان به منظور تحقق شعار جهش تولید خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز وبه نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، ناصر ظهوری با بیان این که  تمامی زیرساخت های لازم برای انبارش و نگهداری کالاهای تولیدکنندگان داخلی و همچنین امکانات ترخیص کالای واردکنندگان در بندرخشک پیشگامان فراهم گردیده است افزود: بستر امن و مقرون به صرفه ای با کلیه امکانات بندری مهیاگردیده تا تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با شتاب بیشتری ممکن شود.

معاون بازرگانی بندرخشک پیشگامان حمل و نقل صورت گرفته از بندرخشک را به جهت امکان حمل ترکیبی بسیار به صرفه عنوان کرد و در بیان دیگر امکانات بندرخشک۷۰۰ هکتاری پیشگامان به وجود مرکز دپوی کانتینر خالی کشتیرانی جمهوری اسلامی اشاره کرد و آن را امکانی خوب برای بازرگانان دانست که ضمن کاهش هزینه به افزایش سرعت ترخیص کالا کمک شایانی خواهد کرد.

ظهوری ضمن اعلام آمادگی این بندر در راستای فراهم آوردن بستر لازم برای تولیدکنندگان جهت تحقق شعار جهش تولید ابراز امیدواری کرد توسعه اشتغال و رونق اقتصاد که از نیازهای ضروری امروز کشور است با جهش تولید سرعت بیشتری بگیرد.

بخش نظردهی بسته شده است..