استاندار یزد:

حمایت از بخش خصوصی کلید تحقق شعار سال ‌است

‌استاندار یزد گفت: ‌حمایت از بخش خصوصی، کلید تحقق شعار سال و جهش تولید است و باید در اولویت فعالیت فرمانداران قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی، در نشست مشترک با فرمانداران استان که به منظور ارائه گزارش فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته در شهرستان‌ها و تبیین، بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌ها و اولویت‌های شهرستان‌ها در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد فرمانداران در زمینه برگزاری انتخابات مجلس و مدیریت بیماری کرونا مناسب و قابل تقدیر است.

 
‌استاندار یزد ادامه داد: با همکاری و همدلی مردم و مسئولان شرایط خوبی در زمینه مدیریت بیماری کرونا پدید آورده ایم.
 
وی افزود: باید برنامه ریزی ها در سال جاری به گونه‌ای باشد که حاشیه‌ها و مشکلات احتمالی در ادامه سال، بر روند توسعه شهرستان‌های استان اثرگذار نباشد.
 
طالبی خاطرنشان کرد: توجه به تحقق شعار سال سرلوحه برنامه‌ها قرار گیرد و برنامه مدونی برای جهش تولید در شهرستان‌ها تدوین شود.
 
استاندار یزد گفت: حمایت از بخش خصوصی کلید تحقق شعار سال بوده و باید در اولویت فعالیت فرمانداران قرار گیرد.
 
وی ادامه داد: فرمانداران در قالب طرح‌های مختلف، توجه ویژه ای به تسهیل شرایط ازدواج جوانان داشته باشند.
 
طالبی با بیان اینکه لازم است برنامه‌های ویژه ای برای توسعه گردشگری در شهرستان‌ها در دوران پساکرونا تدوین شود، افزود: برگزاری جشنواره‌ها و دیگر اقدامات برای جذب گردشگر در دستورکار فرمانداران برای دوران پساکرونا باشد و ارتقای نشاط اجتماعی شهروندان به صورت جدی از سوی فرمانداران دنبال گردد.
 
استاندار یزد خاطرنشان کرد: در حوزه سیاسی، رویکرد ما تعامل با تمامی گروه‌های سیاسی و همچنین همکاری ویژه با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی است و فرمانداران باید ارتقای سرمایه اجتماعی در جامعه را در دستورکار خود قرار دهند.
 
وی از فرمانداران خواستار شد: اولویت فعالیت‌های عمرانی در شهرستان‌ها، اتمام پروژه‌های نیمه تمام از سال‌های گذشته باشد.
 
طالبی با تاکید بر انتصاب بانوان توانمند در سمت‌های مدیریتی توسط فرمانداران، گفت: از نیروهای خوش فکر، جوان و ظرفیت نخبگان شهرستان‌ها در قالب هیئت‌های اندیشه ورز، برای حل مسائل و بهبود شرایط شهرستان‌های استان، استفاده شود
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..