مدیر کل ثبت اسناد یزد تاکید کرد:

۱۱ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد یازدهم اردیبهشت ماه را آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان در آزمون استخدامی این سازمان اعلام کرد و از متقاضیان خواست در مدت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند

به گزارش یزدی نیوز«علی کریمی» اظهار کرد: امسال سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز به صورت قرارداد انجام کار معین از طریق آزمون‌های جهاد دانشگاهی اقدام کرده است.

 
وی افزود: شرط سنی شرکت در این آزمون برای افراد دارای دیپلم حداکثر ۳۰ سال و برای افراد دارای فوق دیپلم و لیسانس حداکثر ۳۵ سال است و آزمون ۳۰ خردادماه امسال در تهران و در استان‌ها براساس آمار شرکت کنندگان، برگزار خواهد شد.
 
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان با بیان این که کارت ورود به جلسه روز ۲۶ خردادماه روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت، درباره نحوه ثبت نام، مهلت آن و شرایط واجدین نیز تصریح کرد: ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی و از روز شنبه ۳۰ فروردین آغاز شده و تا پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ادامه دارد.
 
کریمی با تأکید بر این که متقاضیان باید در مدت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند، ادامه داد: شش نفر سهمیه استان یزد برای انجام کارهای موبرط به متصدی امور دفتری، کاردان ثبت اسناد و املاک و مسئول ابلاغ و اجراست که مستخدم باید دارای مدرک فوق دیپلم و لیسانس مرتبط با موضوع قرارداد باشد.
 
وی در پایان یادآور شد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در حال حاضر ۳۷۸ نفر پست مصوب دارد که از این تعداد ۸۹ پست بلاتصدی و ۲۸۹ پست مشغول به خدمت هستند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..