معاون استاندار یزد:

۵۰۰ خودرو با پلاک‌های غیربومی از یزد خارج شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از خروج ۵۰۰ خودرو با پلاک‌های غیربومی پس از پایان تعطیلات ۱۵ روزه از یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحسن صادقیان  اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و مردم اجازه ورود به شهرها و روستاهایی که در آن ساکن نیستند را ندارند.

 
وی در مورد سفرهای تفریحی مردم به ییلاقات به ویژه شهرستان تفت بیان کرد: مردم به هر طریق از شهر خارج شوند، نمی‌توانند به مناطق ییلاقی و در شهرها وارد شوند.
 
صادقیان عنوان کرد: نزدیک به ۲ هزار و ۲۰۰ خودرو در کمربندی تفت تردد داشتند که حدود هزار و ۵۰ خودرو قصد رفتن به ییلاقات را داشتند که به سمت یزد برگشت داده شدند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ادامه داد: حدود ۵۰۰ خودرو با پلاک‌های غیر استان یزد و غیربومی تشخیص داده شدند که از شهرستان و استان خارج شدند.
 
وی در مورد برگشت مسافران نیز بیان کرد:شاهد حجم زباد ترافیک در مسیر ورودی یزد بودیم که نشان از برگشت مسافران داخل استان همچنین مسافران یزدی که خارج از استان بوده‌اند و به شهر یزد بازگشته‌اند، دارد.
 
صادقیان افزود: ضروری است مسافران یزدی در صورت مشاهده هرگونه اعلام بیماری در خود و خانواده خود از مشورت پزشکان استفاده کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..