حوزه علمیه خواهران یزد از مدافعان سلامت تقدیر کرد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با ارسال لوح تقدیر و شاخه های گل برای مدافعان سلامت در بیمارستان شهید صدوقی یزد از اعلام آمادگی بانوان حوزوی برای کمک رسانی به مدافعان سلامت خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام محمد کارگر شورکی به منظور تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت در خط مبارزه با کرونا در بیمارستان شهید آیت الله صدوقی یزد، لوح سپاس به همراه شاخه‌های گل برای پرستاران مدافع سلامت برای ریاست بیمارستان ارسال کرد.

 
در متن این لوح سپاس آمده است: سلام و درود اینجانب و همکارانم در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان و ۲۴ مدرسه علمیه و مرکز پژوهشی خواهران را پذیرا باشید و به پزشکان ارجمند، پرستاران گرامی و پرسنل خدوم بیمارستان شهید صدوقی یزد نیز ابلاغ نمائید.
 
از اینکه با سعه صدر، حس نوع دوستی و به صورت جان بر کف، همچون جهادگران دوران دفاع مقدس با نهایت ایثار و از خودگذشتگی در جهت مقابله با ویروس کرونا، اهتمام می‌ورزید و در حال دفاع از سلامت جامعه می‌باشید، به اقتضای وظیفه و به مصداق من لم یشکر المنعم من المخلوقین، لم یشکر الخالق با کمال ارادت و تواضع از شما بزرگواران تشکر و قدردانی می‌نمائیم.
 
به یقین این روزهای سخت، سپری خواهد شد؛ اما ایثار و فداکاری شما مدافعان سلامت، برای همیشه ماندگار خواهد ماند و در نزد خداوند حکیم مأجور خواهید بود.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد همچنین آمادگی طلاب حوزه علمیه خواهران استان یزد برای همکاری و همیاری هر چه بیشتر با پرسنل خدوم بیمارستان شهید صدوقی را اعلام کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..