امضای تفاهم‌نامه همکاری بین استاندارد و انجمن شن و ماسه یزد

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل استاندارد یزد و انجمن صنفی تولید‌کنندگان شن و ماسه و بتن استان به امضاء رسید.

به گزارش یزدی نیوز در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر واگذاری وظایف تصدی گری دولت و به منظور گرامیداشت سالروز آزادی و فتح خرمشهر، تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره کل و انجمن صنفی تولید‌کنندگان شن و ماسه و بتن آماده استان، امضاء شد.

 
«محمد حسین ماجدی اردکانی» مدیر کل استاندارد استان در این مراسم گفت: شن و ماسه و بتن از جمله  مصالحی هستند که نقش بسزایی در توسعه پایدار کشور دارند و تقریبا امروزه سازه‌ای نداریم که این مصالح در آن مصرف نشده باشد بنابر این با توجه به اهمیت و حساسیتی که این کالاها دارند، جزو محصولات اساسی و استراتژیک کشور به حساب می‌آیند.
 
وی افزود: انجمن فوق یک الگوی کشوری است و تاکنون صرف‌نظر از نقایص جزئی، با توجه به ظرفیت‌ها و امکاناتی که در اختیار داشته،خوب و موفق عمل کرده است.
 
دبیر کارگروه استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات استان در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد راسخ داریم که واحد نظارت این انجمن بهتر و دقیق‌تر از هر جای دیگری می‌تواند امور را رصد کرده و تحت نظر داشته باشد ولی این اطمینان را هم به سایر بخش‌های نظارتی استان می‌دهیم که نظارت عالیه این اداره کل در تمام مراحل محفوظ است.
 
گفتنی است؛ امضاء و مبادله این تفاهم‌نامه، با توجه به اهمیت استاندارد و در راستای اجرای قانون تقویت و توسعه استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور گسترش همکاری‌های علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و نظارتی و با  هدف ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد در زمینه مصالح ساختمانی و نیز همکاری در زمینه ارتقاء کیفیت مصالح تولیدی در واحد‌های تحت پوشش انجمن در چارچوب‌های تعیین شده می باشد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..