در بازدید پستهای نوروزی هلال احمر شهرستانهای تفت و میبد صورت گرفت :

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به کمپین بهرفت پیوست

دکتر دهقانی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در بازدید و دیدار با اعضا جوانان پستهای نوروزی هلال احمر شهرستان های تفت و میبد به کمپین بهرفت پیوست.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده محترم مردم شهرستانهای تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با هیئت همراه در بازدید از پستهای نوروزی هلال احمر شهرستانهای تفت و میبد با امضا میثاق نامه کمپین بهرفت به این کمپین پیوست.

دکتر دهقانی از پستهای نوروزی هلال احمر شهرستان تفت در ورودی شهرستان و پست نوروزی هلال احمر میبد بازدید نمود و اظهار داشت : همیشه شاهد فعالیتهای درخشان نیروهای داوطلب هلال احمر در حوادث و دیگر مناسبتها همچون عید نوروز هستیم که بهترین زمان فراغت خود را صرف خدمت به مردم میکنند که صمیمانه از آنها تقدیر و تشکر می نمایم.

وی با امضا میثاق نامه بهرفت بیان داشت : انشالله با ترویج و فرهنگ سازی رفتارهای ترافیکی شاهد حوادث کمتری باشیم و از مجموعه هلال احمر بخاطر راه اندازی این کمپین کمال تشکر را دارمن.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی از خدمات کلیه نیروهای هلال احمر و دیگر دستگاه های خدمت رسان نوروزی تقدیر نمود

در متن این یادداشت آمده است :  در اولین روزهای بهار که معمولا خانواده ها و مردم به سفر می روند هستند کسانی که بجای سفر همه وقت  با ارزش خود را برای کمک و یاری رساندن به مسافران در اختیار مردم قرار می دهند . همکاران عزیز شهرداری ، هلال احمر ، نیروی انتظامی و اورژانس و دیگر پرسنل خدوم بر خود وظیفه می دانم صمیمانه از تلاش این عزیزان قدردانی کنم و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و سربلندی و توفیق روز افزون نمایم .

بخش نظردهی بسته شده است..