طی دو عملیات جداگانه؛

۱۷۵ کیلو تریاک و حشیش از سوداگران مرگ در یزد کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از کشف ۱۷۵ کیلو تریاک و حشیش از سوداگران مرگ در مناطق مختلف استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا  با اشاره به کشف ۱۷۵ کیلو موادمخدر طی شبانه‌روز گذشته در دو عملیات اظهار داشت: در نخستین عملیات، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد موفق به کشف ۱۰۲ کیلوگرم تریاک شدند.

 
وی با اشاره به اطلاع ماموران مبارزه با موادمخدر از جابه‌جایی  یک محموله موادمخدر عنوان کرد: ماموران ضمن رصد فعالیت سوداگران مرگ، هنگامی که قاچاقچیان قصد خروج از استان را داشتند در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر و در بازرسی از خودروی سواری آنها ۱۰۲ کیلو موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
 
ستوده نیا بیان کرد: قاچاقچیان ضمن بارگیری و جاسازکردن این مواد افیونی در خودرو، قصد انتقال به استان البرز را داشتند که توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان دستگیر شدند.
 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
وی همچنین از کشف بیش از ۷۳ کیلو حشیش در عملیاتی دیگری در شهرستان خاتم خبر داد و اظهار داشت: ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان خاتم هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و دستور ایست صادرکردند.
 
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۷۳ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در بار خودرو جاساز شده بود، کشف و یک متهم را نیز دستگیرکردند.
 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ همچنان در دستور کار پلیس و از اولویت های مهم نیروی انتظامی در استان یزد به شمار می رود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..