اشتغالزایی مدجویان کمیته امداد:

برنامه های جدید اشتغال در دستور کار کمیته امداد امام خمینی ره

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان از تخصیص شش میلیارد تومان تسهیلات توسعه پایدار و مشاغل روستایی در شهرستان مهریز خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلیزاده در نشستی با فرماندار مهریز از برنامه های جدید اشتغال  خبرداد و گفت:تسهیلاتی برای مددجویان جهت اشتغالزایی به مبلغ ۵۰میلیون تومان نظر گرفته شده است و به ازای اشتغال و بکارگیری هر فرد دیگر مبلغ ۵۰میلیون تومان به مبلغ تسهیلات افزوده می شود و محدودیتی برای طرح هایی که توجیه اقتصادی داشته باشد وجود ندارد.

علیزاده به استفاده از ظرفیت‌های سازمان صنایع کوچک و واحدهای تولیدی در به‌کارگیری مددجویان اشاره کرد و افزود:کمیته امداد به‌منظور ترغیب و حمایت از بنگاه‌های فعال، کاهش هزینه‌های تولید، افزایش تولید و تأمین بخشی از نقدینگی بنگاه به سه شرکت در مهریز و کارفرمایانی که مددجویان این نهاد را به خدمت بگیرند تسهیلات پرداخت می کنند.
رستگاری فرماندار مهریز با توجه به اهمیت اشتغال افزود :  باید با  توجه به ظرفیتها و پتانسیلها و اعتباری که در اختیار است و باآموزش و بکارگرفتن تمامی دستگاهها در راستای توانمند سازی خانواده ها ، در جهت تولیدو اشتغال ، گام برداریم .
محسن علیزاده همچنین از تعداد انگشت شمار مددجویان فاقد مسکن در شهرستان مهریز خبر داد وگفت: مددجویان فاقد مسکن  پرونده آنها  بررسی و تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..