خرید و فروش ۱۷۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در یزد

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد، از خرید و فروش 170 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در استان خبرداد؛

به گزارش یزدی نیوز«علی جهازی» با اشاره به این‌که در سال گذشته حدود ۱۷۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی تولیدی استان به صورت توافقی، تضمینی و حمایتی خریداری گردیده است، اظهار کرد:‌ در سال ۹۶ شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی استان یزد ۱۵۱ هزار و ۱۸۴ تن انواع محصولات کشاورزی و دامی تولیدی استان را به صورت توافقی از کشاورزان منطقه خریداری کرده است .

 
وی شاخص ترین این محصولات را ۵۹ هزار تن شیرخام، ۳۴ هزار تن انواع ذرت، ۲۴ هزار تن جو، ۹ هزار تن مرغ و ۳ هزار تن خیار عنوان کرد و افزود: در سال گذشته با حمایت‌های دولت از کشاورزان یزدی و تلاش مجموعه سازمان بیش از ۱۵ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان منطقه خریداری شده است .
 
مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد، گفت: در سال۱۳۹۶ قریب ۱۷۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی تولیدی استان، توسط شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان یزد به صورت توافقی، تضمینی و حمایتی خریداری گردیده است .
 
جهازی تصریح کرد:‌ در همین راستا بیش از سه هزار تن شیرخام به صورت حمایتی از دامداران یزدی خریداری شده است .
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ با کمک سازمان تعاون روستایی و اتحادیه تعاونی‌های تولید استان یزد، بیش از یک هزار تن سیب و پرتقال تنظیم بازار تامین، ذخیره سازی و در روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ و ایام نوروز ۹۷ بین مصرف کنندگان در نقاط مختلف استان توزیع گردید .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..