امام جمعه یزد:

مسوولان مواظب نفود دشمنان باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: عوامل استکبار جهانی با بهره گیری از فضای مجازی و ابزارهای نوین ارتباطی به دنبال نفوذ در ارکان جامعه هستند، مردم و به خصوص مسوولان با بصیرت مواظب توطئه ها باشند.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد به استفاده مردم از پیام رسان های خارجی اشاره کرد و افزود: بهره گیری از پیام رسان های بیگانگان نه تنها هیج سودی ندارد بلکه موجب سوء استفاده و نفوذ دشمنان از طریق کسب اطلاعات جامعه و مردم می شود. 

وی ادامه داد: مردم و مسوولان باید همواره به این مطلب مهم توجه داشته باشند که دشمنان از هر راهی و به خصوص از طریق برخی پیام رسان های خارجی به دنبال نفود و بهره گیری از اخبار و اطلاعات داخل کشور هستند. 
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: اطلاع رسانی توسط مردم و مسوولان به خصوص در معرفی برکات و ثمرات نظام باید دقیق و بنحو مناسبی عرضه شود تا آنها نتوانند سوء استفاده کنند. 
ناصری یزدی در ادامه به خدمات و نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشور اشاره و با قدردانی از تلاش های آنها در حفظ امنیت و آرامش جامعه و مردم ، بر ضرورت هوشیاری و همکاری همگان در انجام اهداف نظام تاکید کرد. 
امام جمعه یزد تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) همه وجود خود را وقف انقلاب و خدمت به مردم کرده اند و با قدرت و درایت به نقش آفرینی در راستای اهداف نظام مشغول هستند. 
ناصری یزدی به سالروز شهادت مرتضی مطهری (ره) و هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و از مردم و جوانان مطالعه کتاب های وی را که مورد تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری نیز است، خواستار شد. 
وی همچنین به هفته کار و کارگر پرداخت و اظهار کرد: کارگران نقش اساسی در تولید ، اشتغال و اقتصاد مقاومتی دارند و باید در واحدهای زیرپوشش خود به جدیت وظایف شان را انجام دهند که خدمتی مقدس است. 
نماینده ولی فقیه در استان یزد همچنین به هفته جوان و ضرورت استفاده از افکار آنها و حمایت مسوولان از برنامه های این قشر به عنوان یک وظیفه مهم و ضروری تاکید کرد. 
ناصری یزدی یادآور شد: تربیت دینی و فرهنگی نسل جوان بر اساس اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی رسالت مهمی است که باید مردم و بخصوص تشکل ها ، روحانیان ، دانشگاه ها و مدارس در کنار فعالیت خانواده ها به آن عنایت داشته باشند. 
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..