یک میلیارد ریال لاستیک قاچاق در یزد کشف شد

به گزارش یزدی نیوزجانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله لاستیک خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

 سرهنگ سیدرضا مکی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی استان هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی «مان» به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این تریلی، ۳۳۶ حلقه لاستیک خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی و قاچاق را کشف کرند.

مکی ارزش برآورد شده این محموله قاچاق را بنا به نظر کار‌شناسان، یک میلیارد ریال بیان کرد و افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و به محاکم قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: متهم که این محموله قاچاق را از جنوب کشور بارگیری کرده بود به محاکم قانونی معرفی شد.

وی استفاده از کالای داخلی را یکی از لازمه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: متاسفانه عده‌ای سود جو منافع اقتصادی کشور را زیر پا گذاشته و اقدام به قاچاق کالاهای خارجی که بعضا بی‌کیفیت هم هستند می‌کنند.

مکی تصریح کرد: لازم است که همه مسئولان و مردم نسبت به جلوگیری از قاچاق کالا و عدم استفاده از کالاهای خارجی که نمونه داخلی آن در داخل کشور وجود دارد نکنیم.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..