کشف ۶۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد

به گزارش یزدی نیوزرئیس پلیس آگاهی استان یزد از توقیف ۲ دستگاه تریلی نفتکش و کشف ۶۲ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.
 سرهنگ حسین رضایی گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی یزد تردد خودروهای نفتکش در محورهای ارتباطی را تحت نظر قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس هنگام گشت زنی در این محورها متوجه تردد مشکوک ۲ دستگاه نفتکش اسکانیا شده و به همین منظور خودروها را برای بررسی مدارک و بارنامه متوقف کردند.
این مسئول تصریح کرد: ماموران پلیس پس از بررسی های لازم متوجه شدند این دو تریلی حامل این مقدار لیتر گازوئیل قاچاق است به همین منظور خودروها را توقیف و ۲ متهم را در این خصوص دستگیر کردند.
رضایی یادآور شد: قاچاقچیان این محموله سوختی را بدون مجوز شرکت نفت و به صورت قاچاق بارگیری و قصد انتقال به شرق کشور را داشتند که در محورهای ارتباطی یزد شناسایی و دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال – جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

بخش نظردهی بسته شده است..