سرپرست ورزش و جوانان استان یزد:

توانمندسازی و ساماندهی روابط عمومی‌های ورزشی را دنبال می‌کنیم

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد توانمندسازی و ساماندهی روابط عمومی‌های هیات‌های ورزشی و سمن‌های جوانان را از اولویت‌های این اداره کل در دوره جدید خواند.

«زهیر حاجی حسینی» در نشست روابط عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان شهرستانها، هیات‌های ورزشی و سمن‌های جوانان استان یزد اظهار کرد: خوشبختانه امروز با گسترش فضای رسانه‌ای در حوزه ورزش مواجه‌ایم و این وظیفه روابط عمومی‌های این مجموعه را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: در فصل جدید اداره کل ورزش و جوانان استان، توانمندسازی و ارتقا سطح دانش روابط عمومی‌های هیات ورزشی و سمن‌ها را دنبال خواهیم کرد.

حاجی حسینی، ساماندهی روابط عمومی‌های ورزش استان برای ایجاد گفتمان ورزش در جامعه را دیگر اولویت این اداره کل در دوره جدید ذکر کرد.

وی گغت: ورزش اگر چه به نوبه‌ی خود بخش مهمی در جامعه محسوب می‌شود ولی رسانه ورزش نیز بسیار حائز اهمیت است و هر اندازه که بتوانیم از این حوزه حمایت خواهیم کرد.

«علی صالحی» مدیر روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست ضمن قدردانی از فعالیتهای روابط عمومی‌های مجموعه ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: امروز حوزه ارتباطات تنها به شغل و حرفه محدود نمی‌شود و همگان در این حوزه تاثیرگذار هستند.

«محسن زارعیان» مسئول روابط عمومی هیات وزنه‌برداری و «مهدی شایگان‌نژاد» مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان به نمایندگی از هیات‌های ورزشی، مطالبات روابط عمومی‌های ورزشی از جمله تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های هیاتهای ورزشی استان، رایزنی جهت حمایت بیشتر صنایع از ورزش، ایجاد نمایشگاه افتخارات ورزشی استان و برخی موارد دیگر را مطرح کردند.

از دیگر برنامه های این مراسم که اعضای کاروان دوندگان جاده ولایت جزو میهمانان ویژه آن بودند، اجرای سرود و تجلیل از روابط عمومی‌های پیشکسوت و فعلی ادارات ورزش و جوانان، روابط عمومی‌های برتر هیاتهای ورزشی و سمن‌های جوانان استان بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..