پرورش خلاقیت در کودکان محور کلاسهای تابستانی جهاددانشگاهی یزد

معاون آموزشی جهاددانشگاهی یزد از برگزاری کلاسهای اوقات فراغت تابستانی این سازمان با محوریت پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان خبر داد.

«فاطمه سعادتجو» راجع به برنامه‌های تابستانی این معاونت در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان، اظهار کرد: ترم تابستانی آموزش‌های جهاددانشگاهی یزد برای رده‌های سنی شش سال به بالا از ۲۰ خردادماه در مراکز آموزشی این سازمان آغاز خواهد شد.

وی محوریت این دوره‌های آموزشی برای تابستان امسال را پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان ذکر و از جمله‌ی این دوره‌های اموزشی به مهندسی خلاقیت، مهارت زندگی، فن بیان، نجوم، هوش و ریاضی، اریگامی، برنامه‌نویسی کامپیوتر، رباتیک و چرتکه اشاره کرد.

سعادتجو زمان شروع ثبت نام این کلاسها را نیز از ششم خردادماه اعلام و تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز آموزشی جهاددانشگاهی یزد در مناطق اماشهر، آزادشهر و دهه‌ فجر، از طریق سایت jdyazd.ac.ir برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره تعیین تعرفه‌های دوره‌های آموزشی متناسب با حداقل‌های قشر کم درآمد جامعه و بسیار ارزانتر از مراکز آموزشی خصوصی، گفت: این معاونت در بخش آموزش‌های کوتاه مدت برای عموم جامعه نیز دوره‌های آموزشی معمول خود در ترم تابستان را از دهم تیرماه آغاز خواهد کرد.

به گفته سعادتجو، این آموزش‌ها در قالب هشت گروه آموزشی شامل زبانهای خارجی، فرهنگ و هنر، علوم پزشکی، کشاورزی، فنی و مهندسی، حسابداری و مدیریت، علوم انسانی و کامپیوتر به علاقمندان ارائه می‌شود و در پایان نیز به فراگیران گواهینامه معتبر اعطاء خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..