خیابانی در یزد به نام بنیانگذار درمان ناباروری کشور نامگذاری شد

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با مصوبه این شورا یک خیابان در این شهر به نام نخبه علمی پزشکی ایران و جهان، پروفسور عباس افلاطونیان بنیانگذار درمان ناباروری کشور نامگذاری شد.

به گزارش  روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، حجت الاسلام سید محمد ناصر حیدری افزود: همزمان با هفته ملی جمعیت و با نگاه ویژه به حرکت بالنده پژوهشگر متعهد و برجسته شهر میراث جهانی یزد، پروفسور عباس افلاطونیان در مسیر دستیابی به علوم و فنون جدید به ویژه در عرصه درمان ناباروری ، خیابان واقع در خیابان پژوهش، جنب میدان کتاب( روبروی درب دانشگاه یزد) به نام وی نامگذاری شد.

وی اظهار کرد: همچنین همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) و دهه کرامت و با مصوبه شورای اسلامی شهر یزد و با اکثریت آراء، میدان واقع در تقاطع بلوار امام حسن مجتبی (ع) و علامه جعفری به نام میدان کرامت نامگذاری شد.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد از نامگذاری ۲ خیابان در یزد به نام خیابان شهدای روابط عمومی و خیابان ارتباطات نیز خبر داد و گفت: با اکثریت آراء، حدفاصل بلوار آیت الله شهید مدرس تا خیابان شهید بنافتی زاده به نام شهدای روابط عمومی و خیابانی در جنب بوستان بزرگ شهر به نام خیابان ارتباطات نامگذاری شد.

شورای شهر یزد ۱۱ عضو دارد.

منبع:ایرنا یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..