تیم فوتبال چادرملو اردکان مقابل سایپا تهران متوقف شد

تیم فوتبال چادرملو اردکان در دیداری خانگی با نتیجه مساوی بدون گل مقابل سایپا تهران متوقف شد.

به گزارش یزدی نیوز در این مسابقه در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول کشور ( جام آزادگان ) در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد، تیم فوتبال چادرملو اردکان به عنوان تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته اول قهرمانی کشور با کسب این نتیجه ۳۹ امتیازی شد و در مکان ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

وحید زمانی، حمید نادری و عباس یعقوبی داوران این مسابقه بودند و همچنین داور چهارم نیز بر عهده سید ابراهیم موسوی بود و ناظر داوری هم حمید نظری بود.

در این رقابت‌ها تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی‌جم، چوکا تالش، شهرخودرو مشهد، قشقایی شیراز (چادرملو اردکان)، آرمان‌گهر سیرجان، شمس‌آذر قزوین، خوشه طلایی ساوه، شاهین بندرعامری، استقلال ملاثانی (پرسپولیس خوزستان)، سایپا، دریا بابل، استقلال خوزستان، شهرداری همدان، ون‌پارس اصفهان، فجرسپاسی شیراز، مس شهر بابک و شهرداری آستارا حضور دارد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا کرد و همچنین سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده شد.

 

سه تیم یزد در لیگ فوتبال کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد که قطعا سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیست.

ظرفیت‌های بسیار خوبی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد وجود دارد که اگر زمینه مشارکت صنایع و معادن در ورزش و این رشته‌ها حتی در چارچوب قوانین وضع شده فراهم شود شاهد یک تحول بزرگ و نقش‌آفرین در توسعه و تعالی فعالیت‌های مرتبط همراه با امور فرهنگی خواهیم بود.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..