آغاز طرح کنترل و نظارت بر جایگاه‌های سوخت استان یزد

در آستانه فرارسیدن سال جدید، طرح کنترل و نظارت بر جایگاه‌های سوخت در استان یزد آغاز شد.

به گزارش  یزدی نیوز، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: در این طرح بازرسان، از نظر کنترل کیفیت و کمیت، فرآورده‌های در حال عرضه را مورد پایش قرار می‌دهند.

انتظاری با اشاره به اینکه اکیپ‌های مختلف هر روز در استان یزد، جایگاه‌های عرضه سوخت را بررسی می‌کنند افزود: این طرح تا ۱۵ فروردین ماه در استان یزد ادامه دارد.

 

انتظاری با اشاره به اینکه اکیپ‌های مختلف هر روز در سطح استان جایگاه‌های عرضه سوخت را بررسی می‌کنند افزود: این طرح تا ۱۵ فروردین ماه در استان ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص افرادی که ماهیانه از بنزین یارانه‌ای استفاده می‌کنند گفت: می‌طلبد تا مردم علاوه بر ۶۰ لیتر بنزین یارانه‌ای ماهیانه، از ۱۵۰ لیتر بنزین آزاد هم که در کارت‌های شخصی شان شارژ می‌شود استفاده کنند تا شاهد مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی باشیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: برای آن دسته از افرادی که کارت سوخت آن‌ها مفقود شده است هم سامانه‌ای راه اندازی شده تا مردم بتوانند راحت‌تر به کارت سوخت خود دست پیدا کنند.

انتظاری افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت scs.niopcd.ir مشخصات کارت سوخت خود را ثبت تا محل جا گذاشتن کارت سوخت شان به آن‌ها نشان داده شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

 

بخش نظردهی بسته شده است..