۴۵ مصدوم در چهارشنبه سوری یزد؛ از مصدومیت کودکی ۴ ساله تا جراحت ۵ عابر پیاده

سخنگوی سازمان اورژانس یزد با بیان این که حوادث چهارشنبه آخر امسال در یزد ۴۵ مصدوم برجای گذاشت، گفت: کم سن‌ترین مصدوم چهارشنبه آخر سال یزد کودکی چهار ساله بود.

«سید حسین طباطبایی» درباره تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در استان، گفت: متاسفانه شمار مصدومین مرتبط با حوادث چهارشنبه آخر سال ۴۵ نفر بوده که پنج نفر از این مصدومان با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ۳۸ نفر از این مصدومین نیز به صورت شخصی به اورژانس بیمارستان ها مراجعه کردند، افزود: دو مصدوم نیز توسط اورژانس در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند و در مجموع ۳۸ نفر نیز در بیمارستان به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

سخنگوی سازمان اورژانس یزد با بیان این که پنج نفر از حادثه دیدگان در بیمارستان های استان به دلیل شدت جراحات وارده بستری شده‌اند، گفت: از تعداد کل مصدومان پنج نفر از زن و ۴۰ نفر مرد و کم سن‌ترین آنها کودکی چهار ساله و مسن‌ترین آنها فردی ۴۳ ساله هستند.

طباطبایی در مورد توزیع جغرافیایی مصدومان نیز گفت: ۳۷ نفر از مصدومان مربوط به شهرستان یزد، یک نفر میبد، یک نفر ابرکوه، سه نفر اردکان، دو نفر بافق و یک نفر ساکن شهرستان تفت بوده اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از تعداد کل مصدومان ۴۰ نفر به دلیل استفاده از مواد محترقه مصدوم و پنج نفر نیز عابر یا تماشاچی بودند.

سخنگویی سازمان اورژانس یزد در پایان افزود: مصدومیت ۲۰ نفر سوختگی که یک نفر سوختگی درجه سه، ۱۵ نفر سوختگی درجه دو، چهار نفر سوختگی درجه یک، ۲۵ نفر مصدوم ترومایی، ۱۲ نفر آسیب به چشم، دو نفر آسیب به گوش و ۳۱ نفر آسیب به اندام شدند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..