با حضور رییس سازمان بسیج

فاز نخست مجتمع آبرسانی به روستاهای یزد افتتاح شد

فاز نخست مجتمع آبرسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به روستاهای استان یزد  در مراسمی با حضور رییس سازمان بسیج کشور، مردم و مسئولان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، این طرح که قالب جهاد آبرسانی و تامین آب سالم و پایدار برای روستاهای یزد در دستور کار قرار دارد با بودجه ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آبرسانی به منظور محرومیت زدایی اجرایی شد.

حجم عملیات آبرسانی در این فاز شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، اجرای سه کیلومتر خط انتقال و ساخت یک باب اتاقک چاه بوده و هشت روستای منطقه با جمعیت بیش از پنج هزار و ۶۲۷ نفر را تحت پوشش قرار ‌می‌دهد.

در جهاد آبرسانی مقرر شده با ۱۳۷ هزار متر لوله‌گذاری، ۱۵ هزار متر شبکه توزیع و ۷۹۵۰ مترمکعب مخزن به ۵۸ روستای فاقد آب پایدار آبرسانی انجام شود.

آغاز عملیات پروژه آبرسانی به دو روستای شهریاری

همچنین آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به دو روستای علیا و شهریاری سفلی در استان یزد از دیگر طرح‌هایی بود که توسط سردار سلیمانی دستور اجرای آن صادر شد و قرار است ۸۸۰ نفر از این مهم بهره‌مند شوند.

این طرح با همکاری بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد و شرکت آبفای استان در حال اجراست.

افتتاح مرکز آفرینش‌های هنری سپاه‌ یزد

همچنین سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سفر خود به این استان، مرکز آفرینش های هنری سپاه الغدیر یزد را افتتاح کرد.

این مرکز یکی از زیرساخت‌های رسانه‌ای سپاه استان یزد که به عنوان مرکز تولید محتوای دیجیتال و چند رسانه‌ای برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی نقش آفرینی می‌کند.

برخورداری از استودیو تخصصی صوت و تصویر ویژه گروه‌های فرهنگی، هنری و سرود از جمله ویژگی‌های این مرکز آفرینش‌های هنری سپاه الغدیر استان است که با اعتبار بیش از پنج میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..