یزد میزبان مرحله پایانی اولین دوره لیگ برتر دارت کارگران کشور

رئیس هیات ورزش کارگری استان از برگزاری مرحله پایانی اولین دوره لیگ برتر دارت کارگران و کارخانجات کشور به میزبانی یزد خبر داد.

«جمال تقی نژاد» در این خصوص گفت: اولین دوره لیگ برتر دارت کارگران و کارخانجات کشور به منظور توسعه و ترویج ورزش کارگری و تقویت فعالیت های ورزشی در جامعه کارگری و همچنین شناسایی و تقویت استعدادهای قابل توجه در مقوله پرورش مهارتها تا سطح قهرمانی در خرداد ماه امسال آغاز شد.

وی با اشاره به حضور ۱۸ تیم شش نفره در لیگ برتر دارت، اظهار کرد: در مرحله نخست این مسابقات تیم جواهری مهرکیش در گروه خود موفق شد در رتبه سوم قرار بگیرد و تیم صنعت آب و برق یزد دیگر نماینده استان در جایگاه هشتم قرار گرفت؛ امیدواریم مسابقات باکیفیتی از تمامی تیم ها شاهد باشیم و در نهایت استان یزد بتواند فاتح لیگ برتر دارت شود.

تقی نژاد ادامه داد: تیم های حاضر در لیگ برتر دارت از روز چهارشنبه وارد یزد می شوند تا خود را برای آخرین مرحله مسابقات که در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه در سالن شهید عاقلی نژاد برگزار می شود آماده کنند؛ مراسم اختتامیه و اهدای جوایز عصر جمعه با حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور و جمعی از مسئولین استان برگزار می شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد، در تیم جواهری مهرکیش بازیکنانی همچون حمیدرضا غفاری، علیرضا شایق، علی محمد رعیتی، محمدعلی فرقانی و علیرضا همدانی زاده با سرپرستی رضا صابری زاده و سرمربیگری حمیدرضا مهرکیش مسابقه می دهند؛ تیم صنعت آب و برق دیگر تیم یزدی با حضور علی اکبر زینلی، محمد نیکوکار، باقر محمدی، محمد فدوی، فرزاد حاتمی و علی حکیمیان در این رقابتها حضور دارند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..