بازدید وزیر کشور از طرح‌های شهری و سیل‌بندهای یزد

وزیر کشور از خط پردازش ۳۰۰ تنی پسماند خانگی شهرداری یزد، روند اجرای عملیات عمرانی فرهنگسرای بهمن یزد و نیز سیل بندهای این استان بازدید کرد.

«احمد وحیدی» همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد، از روند اجرای عملیات عمرانی فرهنگسرای بهمن شهرداری یزد بازدید کرد.

این مجموعه فرهنگی در مساحتی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع که شامل ساختمان فرهنگسرا با زیربنای ۴۳۰۰ متر مربع و مجموعه هایی شامل تجاری، اداری، غرفه های صنایع دستی، مرکز موسیقی، فضاهای نمایشگاهی، سالن آمفی تئاتر، سالن اجتماعات، کتابخانه، نگارخانه، رستوران، نمازخانه، سالن ورزش های باستانی، استخر، سالن ورزشی چند منظوره و زمین اسکیت در نظر گرفته شده است، در انتهای بلوار شهید نواب صفوی شمالی و در راستای پیشرفت و آبادانی منطقه که جزو مناطق محروم و کم برخوردار شهر میراث جهانی یزد محسوب می شود ایجاد شده است.​​​​​​​

وزیر کشوز همچنین در جریان این سفر از کارخانه کمپوست شهرداری یزد و روند فعالیت خط پردازش ۳۰۰ تنی پسماند خانگی بازدید کرد.

راه اندازی خط پردازش ۳۰۰ تنی پسماند خانگی کارخانه کمپوست شهرداری یزد اردیبهشت ماه سال جاری با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وحیدی ضمن بازدید از سیل بندهای استان یزد به برخی از اقدامات و فعالیت های انجام شده جهت مقابله با سیل در استان یزد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه گام های خوبی در این راستا برداشته شده که امیدواریم در پرتو این اقدامات، شاهد کاهش حداکثری خسارات ناشی از سیل باشیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..