تکمیل ۳۰ درصد طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور در میبد

فرماندار میبد از تکمیل ۳۰ درصد طرح‌های مصوب دور اول سفر رئیس جمهور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سید جمال سجادی پور گفت: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان یزد، ۵۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال برای میبد به تصویب رسید.

وی احداث باند دوم کنارگذر شرقی میبد را یکی از طرح‌های اصلی این سفر خواند و افزود: ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار این طرح بود که هفت میلیارد تومان آن در مرحله اول تخصیص یافت و کار زیرسازی آن شروع شده است.

فرماندار میبد از طرح فولاد به عنوان مصوبه دیگر یاد کرد و اظهار داشت: این مجموعه با همکاری شرکت‌های چادرملو و ایمیدور راه اندازی می‌شود که مطالعات آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای اجرای سیستم نوین آبیاری در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی نیز ۶۰ درصد از اعتبار چهار میلیارد تومانی تامین و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

سجادی پور از پرداخت تسهیلات مورد نیاز ۳۸۰ طرح اشتغال و ۸۰ مورد تسهیلات کارگشایی ویژه کمیته امداد خبر داد و تصریح کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم برای سیل بند روستای نیوک تامین شده است.

وی درباره مصوبات حوزه دانشگاه هم گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این حوزه در نظر گرفته شده که تاکنون پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث سالن ورزشی و خوابگاه تامین شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..