امام جمعه بخش مرکزی یزد:

بازاریان یزد همواره مسیر عقلانیت را طی می کنند

امام جمعه بخش مرکزی یزد از کسبه و بازاریان یزد که همواره مسیر عقلانیت را طی می کنند و آب به آسیاب دشمن نمی ریزند، قدردانی کرد.

به گزارش یزدی نیوز، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه با بیان اینکه امر جامع، اصطلاحی در قرآن است که باید کاملاً به آن توجه کرد، اظهار داشت: امر جامع عبارت است از آن کار مهم و دارای ضرورتی که همه جامعه باید با آن همکاری داشته باشند تا نفع عمومی حاصل شود.

وی عنوان کرد: امر جامع مصادیقی دارد که تشخیص آن با رهبری و جلودار جامعه است و امروز امر جامع نظام جمهوری اسلامی است که همه باید دست به دست هم بدهیم و جامعه را از گزند دشمنان و انواع آسیب ها حفظ کنیم.

مدرسی با اشاره به همت خوب بازاریان و کسبه یزد که عقلانیت به خرج دادند و به رغم تبلیغات دشمن، آب به آسیاب دشمن نریختند و اصولاً عقلانیت اجازه نداده که کشتی نوح یعنی کشتی جمهوری اسلامی ایران آسیبی ببیند.

وی بیان کرد: مسخره کنندگان قلیلی بودند و هستند که نباید در مسیر امر الهی از صدای مسخره کنندگان بترسیم و واهمه داشته باشیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: راه چاره هم برای جلوگیری از این همه فشارهایی که اکنون وجود دارد، وحدت جامعه همچنین مطالبه گری جامعه آن در مقابله با آنچه که دشمن هدف قرار داده است نظیر حجاب، اجرای قانون در کشور زیرا دشمن عده ای اغتشاشگر را به خیابانها می فرستد و به آنها فرمان می دهد که چگونه بزنید، بکشید و به آتش بکشید و وقتی در حق آنها قانون اجرا می شود می گویند چرا قانون را اجرا کردید.

مدرسی تاکید کرد: یکی از مطالباتی که همه مردم باید داشته باشیم تمامیت ارضی و استقلال کشور است که از دستگاه قضایی که با شجاعت اقدام به اجرای قانون کرد، تقدیر می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ورود ۱۴ شهید گمنام به استان یزد بیان کرد: همه مردم آماده استقبال از شهدا در روز ۲۴ آذرماه باشند.

مدرسی در مورد اتهام پراکنی ۹ کشور از جمله آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا، شیلی، نیوزلند، کره و امثال اینها علیه ایران که در بیانه ای ایران را به بهانه حقوق زنان محکوم کردند، تصریح کرد: باید به آنها گفت شما می خواهید به فکر حقوق زن باشید؟ این حرف ها به شما نیامده و بروید کشورهای خودتان را نجات دهید و به گاوهای شیرده خودتان مثل عربستان رسیدگی کنید.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..