معاون استاندار یزد:

وضعیت حجاب در مدارس و دانشگاه های یزد باید ساماندهی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر لزوم ساماندهی وضعیت حجاب در مدارس و دانشگاه های استان یزد تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز علی اکبر عزیزی در هشتمین نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد با بیان اینکه باید کمیته های ۶ گانه برنامه های اجرایی خود را در حوزه عفاف و حجاب برای جلسات آینده ارائه دهند، اظهار داشت: استان یزد در کشور به دارالعباده شهره بوده و از مردمانی متدین برخوردار است و بر همین اساس برخی هنجارشکنی ها در موضوع عفاف و حجاب در شأن این مردم نبوده و باعث ناراحتی آنان شده است.

وی افزود: موضوع عفاف و حجاب موضوع اعتقادی و دینی است که با توجه به حساسیت مردم و دغدغه آنان در این زمینه برنامه های اجرایی برای برخورد با برخی افراد هنجارشکن در این خصوص در سطح جامعه تهیه و در جلسه آینده ارائه شود تا بتوانیم به این دغدغه مردم شریف استان پاسخ بدهیم.

عزیزی همچنین با اشاره به بحث عفاف و حجاب در مدارس و دانشگاه ها تصریح کرد: باید این دو مجموعه آموزشی – تربیتی در این زمینه توجه لازم و اهتمام کافی را داشته باشند البته موضوع عفاف و حجاب در ادارات و اماکن خصوصی که مجوزهای خود را از دولت دریافت می‌کنند نیز بسیار مهم بوده و باید نسبت به این امر اعتقادی مقید باشند.

گفتنی است؛ در این جلسه حکم انتصاب زینب جعفری به عنوان سفیر تبیین طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به وی اعطا شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..