ویلایی سازی طرح نهضت ملی مسکن دراستان یزد به کجا رسید؟

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد: در حال حاضر کار آماده سازی زمین‌های محل اجرای این طرح در استان یزد انجام شده و بلافاصله عملیات اجرایی ساخت این واحد‌ها نیز آغاز می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز خواجه رضایی با اشاره به اینکه استان یزد از استان‌های پیشتاز در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است، افزود:در طرح ویلایی سازی متراژ زمین در شهرستان‌های استان ۲۵۰ متر و در مرکز استان حداقل ۲۴۰ متر خواهد بود.ویلایی سازی طرح نهضت ملی مسکن دراستان یزد به کجا رسید؟

وی گفت: با اتمام آماده سازی نیز اطلاع رسانی‌های لازم به متقاضیان انجام خواهد شد تا با واریز آورده اولیه خود احداث این واحد‌ها در زمان مقرر انجام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد اضافه کرد: در حال حاضر نیز بالغ بر هفت هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد در حال ساخت است.

خواجه رضایی ادامه داد: یکی از کارگزاران طرح مسکن ملی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که ۱۲۰۰ واحد مسکونی را در استان یزد در حال ساخت دارد.

محمدی پناه مدیر کل ستاد اذجرایی فرمان حضرت امام (ره) دراستان یزد گفت: در صورت تامین نقدینگی همه این طرح‌ها تا پایان امسال ساخته خواهد شد.

همچنین سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد نیز دیگر کارگزار ساخت طرح نهضت ملی مسکن در یزد است که در حال حاضر سه هزار واحد مسکونی را در دست اجرا دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..