کشف محموله ۳۰۰ کیلویی مواد افیونی در خاتم یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف محموله ۳۰۰ کیلویی مواد افیونی در شهرستان خاتم خبر داد.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در خصوص جزئیات این محموله کشف شده، گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله موادافیونی توسط قاچاقچیان مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و رصد دقیق جاده های ورودی، سواری زانتیا حامل این محموله را در محور هرات-مروست شناسایی و پس از عملیاتی ضربتی و تعقیب و گریزی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران انتظامی در بازرسی دقیق از خودرو بیش از ۲۲۶ کیلوگرم موادافیونی شامل ۱۲۸ کیلو و ۷۰۰ گرم مرفین، ۸۶ کیلو و ۹۷۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۸۸۰ گرم هروئین را کشف کردند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه این محموله از مرزهای شرقی کشور بارگیری شده بود گفت: قاچاقچیان با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند که دستگیری آنها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش یزدی نیوزوبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس یزد، استان یزد در خصوص مبارزه با باندهای وارد کننده موادافیونی اقدامات خوبی را انجام داده و در این خصوص از ابتدای سال تاکنون چندین باند مهم و اصلی تهیه و توزیع موادافیونی را متلاشی کرده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..