نمایندگان باید خدمتگذار مردم باشند

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی: نمایندگان مجلس با کارآمدی و توجه به حقوق ملت، باید در همه حال خود را خدمتگذار مردم بداند.

به گزارش یزدی نیوز نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران با اشاره به نامگذاری این روز بنام مجلس گفت: مجلس که برگرفته از اراده ملت است، باید نمایندگان آن هم با کارآمدی و توجه به حقوق ملت، در همه حال خود را خدمتگذار مردم بداند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی: آیت الله مدرس را مجاهدی نستوه و عالمی گرانقدر دانست که در آن دوران، شجاعانه در مقابل استکبار ایستاد و از حقوق ملت ایران دفاع کرد.

جوکار در خصوص مصوبات خوب مجلس شورای اسلامی در دوسال و نیم گذشته افزود: بحمدالله موضوعات مهمی از جمله قانون کسب و کار، ساخت مسکن جوانان، ساختار اصلاح بانکی، طرح رتبه بندی معلمان و طرح شفافیت آرا در این مجلس به تصویب رسید.

وی به اتفاقات اخیر در کشور هم اشاره کرد و گفت: امروز شاهد یک جنگ ترکیبی علیه ملت بزرگ ایران هستیم و دشمنان با راهبردی که پیش رو گرفتند می‌خواهند، ناامیدی را در دل مردم ما ایجاد کنند که ملت هوشیار و بابصیر ما نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش برآب کردند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..