«لوپتو» برای فرزندان مدافعان امنیت در یزد اکران می شود

انیمیشن سینمایی «لوپتو» برای فرزندان و خانواده مدافعان امنیت در یزد اکران می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، رئیس حوزه هنری استان یزد،  در دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد با قدردانی از زحمات و مجاهدت مدافعان نظم و امنیت در نیروی انتظامی، در زمینه پویانمایی سینمایی «لوپتو» اظهار داشت: این فیلم نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی است که با هدف شادی‌آفرینی برای کودکان و خانواده‌های ایرانی با شعار «شادی ساختنی است» روی پرده سینما رفته است.

حسام سالکی افزود: این اثر به تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری با تکنیک سه بعدی توسط هنرمندان کرمانی در استودیو فراسوی ابعاد، تولید شده است.

وی با بیان اینکه این پویانمایی موزیکال با فضای طنز و مهیج توانسته لحظاتی شاد و شیرین را برای کودکان، نوجوانان، دانش آموزان و خانواده‌هایشان رقم بزند از مدافعان امنیت و فرزندانشان برای تماشای این اثر جذاب و دیدنی دعوت کرد.

رئیس حوزه هنری استان یزد اظهار داشت: این فیلم سرشار از پیام‌های مثبت و الگوهای کارآمد است و می‌تواند برای آینده‌سازان ایران اسلامی، الهام‌بخش مفاهیمی چون امید، تلاش، خلاقیت و مقاومت در مواقع سختی و تنگناها باشد.

«لوپتو» در گویش کرمانی به معنی اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌های دست‌ساز است که در زمان قدیم، مادرها برای فرزندان خود درست می‌کردند.

انیمیشن سینمایی «لوپتو» عصرها در پردیس سینمایی تک و سینما جام‌جم یزد میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..