امام جمعه مهریز:

آسیب‌پذیری فرهنگی امروز نتیجه کوتاهی مسئولان است/باید مسئولیت‌پذیر باشیم

امام جمعه شهر مهریز با تاکید بر مسئولیت‌پذیری همه مسئولان، اظهار کرد: اگر امروز در مسائل فرهنگی آسیبی می‌بینیم نتیجه کوتاهی از سوی مسئولان بوده نه مردم.

حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» در نشست  شورای اداری شهرستان مهریز با اشاره به سخن حضرت علی(ع) در مورد مسئولیت پذیری، بیان کرد: مسئولیت به معنای مورد سوال واقع شدن است و همه باید مسئولیت پذیر باشیم.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) در خطبه ۱۶۶ نهج البلاغه به مسئولیت داشتن نسبت به بندگان و شهرها حتی زمین ها و حیوانات اشاره دارند، افزود: همه ما نسبت به مردم و کشورمان که خون هزاران شهید روی خاک آن ریخته است، مسئولیم و اگر امروز در مسائل فرهنگی آسیبی می‌بینیم نتیجه کوتاهی از سوی مسئولان بوده نه مردم.

آسیب‌پذیری فرهنگی امروز نتیجه کوتاهی مسئولان است/باید مسئولیت‌پذیر باشیم

«محمد علی شاه‌حسینی» معاون استاندار یزد هم در این جلسه دستاوردهای بسیج را بسیار ارزشمند دانست و گفت: هر زمانی که کشور نیاز به کمک داشته، بسیج پای کار بوده است.

وی با بیان این که امروز استان یزد در مسیر پیشرفت، عمران و آبادانی قرار گرفته است، مهمترین مساله کنونی استان را تامین آب دانست و افزود: برنامه‌ریزی خوبی برای تامین آب پایدار برای نقطه به نقطه استان انجام شده است.

شاه حسینی اظهار کرد: خط انتقال آب یزد از دریای عمان به استان با سفر رییس جمهور محترم به استان یزد کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته هرگاه تعرضی به خط انتقال آب یزد می شد، مردم استان با کمبود آب مواجه می شدند، ادامه داد: اکنون خط پدافندی یا جایگزینی آب استان، ظرف مدت چهار ماه با اعتباری نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان اجرا شده که با مدیریت و نگاه بسیجی و جهادی همراه بوده است.

شاه حسینی در پایان گفت: امروز شهرستان مهریز جز بهترین‌های استان است چرا که فرماندار این شهرستان در جشنواره شهید رجایی به عنوان فرماندار برتر شناخته شد.

آسیب‌پذیری فرهنگی امروز نتیجه کوتاهی مسئولان است/باید مسئولیت‌پذیر باشیم

«محمد دهقان بنادکی» فرماندار مهریز هم در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره بسیج مبنی بر اینکه بسیج را می توان مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی نامید، افزود: لفظ مردمی بودن برای بسیج و همچنین با توجه به اینکه شعار دولت سیزدهم مردمی بودن است نشان می دهد مدیران ادارات نیز باید مردمی و بسیجی باشند.

وی ادامه داد: یک بسیجی خود را محدود به زمان نمی کند خستگی نمی شناسد و استراحت برایش معنایی ندارد.

فرماندار مهریز با نقل خاطره‌ای از عشق و روحیه تلاشگری بسیجیان، ابراز امیدواری کرد: همه ادارات و مسوولین روحیه بسیجی داشته باشند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که یک بسیجی سه ویژگی اخلاص، معنویت و ارتباط با خدا را دارد، اضافه کرد: توقع های خیلی پایین از فعالیت های انجام شده و دینداری از ویژگی های یک بسیجی است.

در پایان این جلسه به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، از بسیجیان نمونه محلات و اقشار ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تجلیل شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..