جانشین بازرسی کل سپاه در اجتماع بسیجیان یزد:

جهادتبیین و امیدآفرینی وظیفه اصلی امروز بسیجیان است

جانشین معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر نقش بسیجیان در رسوایی فریب و جنگ روانی دشمن، وظیفه اصلی امروز بسیجیان را جهاد تبیین و امیدآفرینی خواند.

سردار «رضا پورشمسی»  در اجتماع بزرگ بسیجیان استان یزد که همرمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در استادیوم ورزشی شهید نصیری شهر یزد برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج یادآور روزهای بزرگ حادثه انقلاب اسلامی و حوادث تلخ و شیرین ۴۳ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی همچنین بسیج را عامل حیات بخش ابدی بوستان اسلام و انقلاب اسلامی خواند و ابراز امیدواری کرد که این پرچم پرافتخار به دست مقام معظم رهبری، به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) تحویل دهند.

پورشمسی در ادامه با با اشاره به درخشش بسیجیان در کوران دفاع مقدس مانند همه ماموریتهای واگذر شده به آنها، گفت: امام راحل(ره)‌ در جریان گزارش فرماندهان جنگ از موفقیتهای بسیجیان، آنان را مصداق اولیای خاص الهی نامیدند.

وی با اشاره به تفکرات باستان گرایی و مدرنیته گرایی حکومت منحوس پهلوی در دوران ۵۰ ساله خود و خیانتهای زیاد آنها به مردم این مرز و بوم، گفت: امام راحل با مدل الهی و جکومت اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه توانستند غیرممکن‎ها را ممکن کنند.

جانشین بازرسی کل سپاه با بیان این که امروز دشمن جنگ احزاب را با استفاده از ظرفیت‌های ورشکسته مدرنیته خود، پادشاهی منحوس گذشته و منافقین علیه کشورمان راه انداخته است،‌ خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌ها تنها راه غلبه بر کشور مقتدر ایران اسلامی را در این دیده است عامل مشکلات امروز کشورمان را اسلام و انقلاب در اذهان جای دهد و خودآگاهی را از ایران اسلامی گرفته و ایران را به میدانی به نفع خود تبدیل کند.

وی از مدعیان این روزها خواست تا جنگ هشت ساله پس از انقلاب که ۳۹ کشور دنیا به طور مستقیم را رو در روی ایران قرار داده بودند را با تلفات میلیونی جنگهای جهانی اول و دوم در کشورمان مقایسه کنند تا متوجه ناکارامدی رژیم منحوس پهلوی شوند.

وی با طرح این سئوال که چرا امروز همانهایی که ادعای مدرنیته دارند، با انرژی هسته‌ای و باشگاه هسته‌ای و فعالیتهای فضایی کشورمان مخالف هستند، از مردم کشورمان خواست تا تاریخ ۲۰۰ سال اخیر کشورمان را مطالعه کنند و ناکامی‌های قبل و افتخارات پس از انقلاب اسلامی را با هم مقایسه کنند.

سردار پورشمسی در پایان به اهتمام مقام معظم رهبری به ویژه در سالجاری به موضوع بسیج و بسیجیان، اظهار کرد: معظم له در سخنرانی چهاردهم خردادماه فرمودند؛ نگذارید ضد انقلاب از انقلاب شما هویت زدایی کنند، نگذارید حقیقت انقلاب را وارونه نشان دهند و نگذارید رده های ارتجاع در کشور جایگزین شوند و دروغ و فریب و جنگ زوانی دشمن را رسوا کنید لذا بسیجیان باید به خوبی در فضای مجازی و جنگ شناختی فریب و جنگ زوانی دشمن را رسوا کنند و در یک کلام جهادتبیین و امیدآفرینی وظیفه اصلی امروز بسیجیان است.

سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم که با حضور عزیزی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار، آیت الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد و فرماندهان سپاه و بسیج استان برگزار شد، با بیان این که بسیج نه تنها برای دفاع از مرزهای ایران اسلامی بلکه برای تحقق هدف خلقت بشریت تشکیل شده است، تصریج کرد: بسیج تشکلی است که تمام آموزه‌های خود را امام حسین(علیه اسلام) دارد لذا فرهنگ بسیجی نه فرهنگ غلبه بر دیگران بلکه فرهنگ خداجویی و دفاع همه جانبه از انسانیت و عزت و شرفی انسانیت است.

وی با تشکر از اقدامات ارزشمند بسیجیان و فرماندهان استان، گفت: امیدواریم بسیجیان کشور و استان همانند سالهای گذشته، کارنامه قابل قبولی را از خود در جنگ ترکیبی امروز دشمن بر جای گذارند و باز هم دشمنان اسلام و انقلاب را در حربه‌های خود مایوس کنند.

شعرخوانی، اجرای موسیفی و گروه سرود از بدیگر رنامه‌های این مراسم بود.

بخش نظردهی بسته شده است..