معاون استاندار یزد در اختتامیه رویداد ملی مسیر نجات؛

ساماندهی بحران جمعیت عزمی ملی و تعهدی جهادی می‌خواهد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم اختتامیه رویداد سه روزه مسیر نجات گفت: مبارزه با بحران جمعیت یکی از خاموش ترین تهدیدات کشور است و ساماندهی این بحران عزمی ملی و تعهدی جهادی می‌خواهد

«علی‌اکبر عزیزی»  در مراسم اختتامیه رویداد سه روزه مسیر نجات که با محوریت راهبری بحران جمعیت و با حضور مدیران و معاونین کل امور بانوان استانداری‌های کل کشور به میزبانی استان یزد برگزار شد گفت: بحران کاهش جمعیت یکی از خاموش ترین تله های تهدید کننده کشور است که نیازمند توجه بیشتر و کنترل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این‌که امروز برخی از استانها خط قرمز جمعیتی را شکسته اند، افزود: برنامه‌ریزی صحیح و به موقع از جمله الزامات اجرایی برای ساماندهی وضعیت جمعیتی کشور است.

عزیزی با بیان این‌که ایران اسلامی امروز در جنگی ترکیبی است، تصریح کرد: تنها راه مقابله با فتنه‌های دشمنان دین و نظام اسلامی، بصیرت‌افزایی است.

وی لبیک به فرمان مقام معظم رهبری را مهمترین و جدی ترین اولویت اجرایی اقشار مختلف مردم اعم از مسئولان و شهروندان دانست و بیان کرد: ساماندهی بحران جمعیت عزمی همگانی و احساس مسئولیتی جدی می خواهد

این مقام مسئول در پایان به نقل از شهید سلیمانی گفت: اگر مسئولان و دست‌اندرکاران همت کنند، تهدید بحران جمعیتی فرصتی برای توسعه همه جانبه کشور است که باید با مشارکت عمومی و برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی ساماندهی شود.

در پایان این مراسم، از رقیه زنگنه نژاد، پیامی و پارسالار استان بوشهر به عنوان بوم اول، فریبا ولی پور، فریبرز امیری و رها رحیمی از استان لرستان به عنوان بوم دوم و سمیه قاسمی طوسی و عباس علی پور از استان مازندران به عنوان بوم سوم تجلیل شدند. همچنین از نیره احمدی،  محسن علیزاده، بهرنگ اسماعیل زاده، صدرا بهرامی، رسول ساکی و سید وحید مرتضوی به عنوان راهبران جمعیت برتر تجلیل شد.

در این مراسم همچنین ضمن تجلیل از برگزارکنندگان این مراسم، از فاطمه فرجزاده با هشت فرزند، مظفری نیا با شش فرزند، زینب آشوری، ناهید کریمی، محمدتقی شفیعی و نیز عبدالجابر ذاکری و حسن قانع، زهرا سوارکار، صدیقه عسکری، فرشته اسدزاده و  زهرا مددخواهی همگی با چهار فرزند به عنوان افراد دارای چهار فرزند و بیشتر نیز قدرددانی شد.

بخش نظردهی بسته شده است..