همه رشته‌های دانشگاهی قابل جابه جایی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد: یکی از امتیازات دانشگاه آزاد که به تازگی ایجاد شده است این است که همه رشته‌های دانشگاهی قابل جابه جایی است.

به گزارش یزدی نیوز، دهقانی در نشست معرفی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی میبد ضمن گرامیداشت هفته بسیج در این نشست گفت: امروز سرانه شهریه دانشگاه آزاد از کاردانی تا دکتری ۱۲ و نیم میلیون تومان است درحالی که هزینه ما ۶۰ میلیون تومان است و این نشان می‌دهد که دانشگاه با حداقل هزینه‌ها، جریان تغییرات مهم را هدایت می‌کند .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد تصریح کرد: یکی از امتیازات دانشگاه آزاد که به تازگی ایجاد شده است این است که همه رشته‌های دانشگاهی قابل جابه جایی است و رشته‌هایی که در استان است درصورت درخواست در دانشگاه‌های دیگر نقاط استان قابل جابه جایی و ارائه است.

دهقانی گفت: ما به دانشگاه‌های آزاد استان نگاه خانوادگی داریم و تاکنون بیش از ۲۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد به یزد منتقل شده اند و بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان کمک خارج از شهریه به دانشگاه میبد داشته ایم.

 

در این نشست از خدمات دکتر احمدعلی فلاح قدردانی و دکتر اصغر قاسمی فیروزآبادی بعنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی میبد معرفی شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..