عضو شورای شهر یزد:

مردم بر عقیده انقلابی خود باقی خواهند ماند/ اغتشاشگران به هدفشان نخواهند رسید

عضو شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا اسلامی شهر یزد گفت: فرزندان ولایت دست از آرمان‌های این انقلاب برنمی‌دارند.

«مرتضی شایق» در نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد پیرامون حوادث و اتفاقات اخیر در کشور گفت:اغتشاشگرانی که به خیال خام خود میخواهند جمهوری اسلامی را شکست دهند بدانند مردم کشور بر عقیده خود باقی خواهند ماند چرا که برای این انقلاب و نظام شهید داده شده و تا ابد و تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده ایم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد در ادامه افزود: ولی فقیه هرگز تنها نخواهد ماند و مردم انقلابی کشور در کنار رهبر برای حفظ و اقتدار جمهوری اسلامی ایستاده اند و دشمن نمی‌تواند با فریب تعداد اندک شماری، جمهوری اسلامی را تضعیف کند.

وی با بیان اینکه دشمن طی سال‌های اخیر با تکنیک‌های مختلف هویت‌سوزی جوانان را در دستورکار قرار داده‌اند، گفت: ایجاد شبهه، تردید، بذر ناامیدی، دوقطبی‌سازی، ایجاد ترس و احساس اقلیت برای نیروهای جبهه‌انقلاب و… از جمله این تکینک‌های دشمن بوده است.

مرتضی شایق در پایان خاطر نشان کرد: ضدانقلاب‌ها و سلطنت‌طلبان به دنبال موقعیت برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و با تهییج مردم عامه درصدد ایجاد اغتشاش‌اند؛ ازاین‌رو باید مردم از همراهی با این‌گونه افراد جداً پرهیز کنند. همچنین اغتشاشگران و افرادی که دانسته و یا ندانسته به دنبال ضربه زدن به اموال بیت‌المال هستند، محکوم‌اند و باید بدانند بدون شک نظام در برابر اعمال آن‌ها سکوت نخواهد کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..