تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکن ملی در استان یزد تا پایان امسال

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به پیشتازی استان در ساخت و تحویل مسکن ملی به متقاضیان، گفت: در صورت تامین آورده ملی تا پایان امسال هزار واحد دیگر به متقاضیان تحویل می‌شود.

«احسان خواجه رضایی» در مورد آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۱۳ هزار نفر در استان یزد برای صاحب خانه شدن از طریق سایت ثبت‌نام مسکن ملی اقدام کرده‌اند که چهار هزار مورد از آن پس از بازگشایی دائمی این سایت در استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به پیشتازی این استان در تحویل واحدهای متقاضیان در کشور، تصریح کرد: تاکنون ۴۱۴ واحد مسکن ملی به متقاضیان در استان واگذار شده و هفت هزار واحد دیگر نیز در مراحل مختلف ساخت از فونداسیون تا نازک‌کاری قرار دارند.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که در صورت تامین آورده مالی این طرح‌ها، تا پایان سال شاهد واگذاری یک هزار واحد مسکونی جدید دیگر به متقاضیان در استان یزد باشیم.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای اجرای قریب به هفت هزار واحد مسکونی ویلایی در سایت جدید شهر یزد خبر داد و گفت: ظرحهای مسکن ملی در شهرستانهای مهریز، اشکذر و زارچ نیز در قالب ویلایی در حال ساخت است.

خواجه رضایی در پایان یادآور شد: سهم استان یزد از ساخت چهار میلیون مسکن ملی در بازه چهار ساله قریب به ۵۴ هزار واحد است که تاکنون ساخت ۴۶ هزار واحد از آن شروع شده و با شروع به ساخت مابقی این واحدها، عملاً برنامه چهار ساله این طرح بزرگ ملی را در استان طی سال اول عملیاتی خواهیم کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..