فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

بسیج نیرویی مؤثر در جهت اعتدال ارزش‌های نظام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

«محمد رضا قاسمی بهابادی» در نشست با اصحاب رسانه در بهاباد با بیان اینکه برکات بسیج از همان آغازین روزهای تشکیل این شجره طیبه شروع و تا این لحظه از عمر انقلاب اسلامی ادامه دارد، اظهار کرد: در این مدت خدمات و اقدامات این شجره طیبه به خصوص در حوزه مردم و محرومیت‌ زدایی بر کسی پوشیده نیست و بنا داریم صداقت، فداکاری و خدمات بسیج را طی این هفته به منصه ظهور برسانیم.

وی مردمی بودن و حضور شاخص مردم در برنامه‌های هفته بسیج را از اولویت‌های برگزاری برنامه‌های این هفته ذکر کرد و گفت: برنامه‌ها باید اجتماعی باشند یعنی پیوست های اجتماعی داشته باشند و در کنار برنامه‌های فرهنگی، خدمات اجتماعی نیز به مردم ارائه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد یادآور شد: گشت محله محور رضویون در محلات سطح شهرستان توسط بسیجیان این شهرستان انجام و رزمایش جهادگران فاطمی که مربوط به خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی به مردم است نیز اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: بسیج به‌عنوان نیروی مؤثر در راستای اعتدال ارزش‌های نظام و استقرار امنیت از رهگذرهای فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در درون و بطن انقلاب اسلامی قرار دارد.

قاسمی خاطرنشان کرد: بسیج در اعتلای معرفت دینی، بهره‌گیری از اندیشه‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تحکیم مبانی ارزش‌های انقلاب، فرهنگ جهادی، شهادت و ولایتمداری به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان، دارای کارنامه درخشان است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت بسیج حفظ دستاوردهای نظام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی و همچنین هفته بسیج فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در میان آحاد ملت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پایان یاداور شد: غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در محله محمد آباد، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقه‌های صالحین، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و کتابخوانی، تجمع بسیجیان در پنجم آذر، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدای شهرستان از جمله برنامه‌های هفته بسیج درشهرستان بهاباد است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..