اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج در مهریز

دیدار با پیشکسوتان بسیجی وخانواده شهدا، یادمان شهداء، اجلاسیه مجمع عالی بسیج و ویزیت رایگان پزشکان متخصص از جمله این برنامه‌ها اعلام شد.

به گزارش یزدی نیوز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در عرصه‌های تبلیغی، تبیینی، فرهنگی هنری، ورزشی، خدمت رسانی و همایشی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی فاتحی ابرقویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج و تاکید بر ضرورت تداوم راه آنان افزود:
هفته بسیج همواره فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه بسیجی و بیان افتخارات و دستاورد‌های این تشکیلات مردمی محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: از ابتدا نگاه ملکوتی حضرت امام (ره) این بود که بسیج چند بعدی باشد و در حوزه‌های مختلف مورد نیاز مردم ورود می‌کند و مکتب انقلاب اسلامی مرهون وجود بسیج و گفتمان بسیج است.

سرهنگ فاتحی ابرقویی در ادامه به اجرای برنامه‌های شاخص و متنوعی همچون برگزاری دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، دیدار با رزمندگان و پیشکسوتان بسیجی وخانواده شهدای بسیجی، یادمان شهداء و آبروی محله، محافل انس با قرآن و جهاد تبیین در مساجد و مدارس، اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی، رزمایش جهادگران فاطمی۲ در عرصه کمک‌های مومنانه و سازندگی، ویزیت رایگان پزشکان متخصص به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم، حضور سازمان یافته بسیجیان در نمازجمعه و میقات صالحین، گشت‌های محله محور، پویش سلیمانی‌ها در فضای مجازی، عطر افشانی و غبارروبی قبور شهدا‌ی شهرستان، همایش اقتدار بسیجیان و تجلیل از بسیجیان برتر شهرستان در طول هفته اشاره نمود و گفت ان شاء الله این برنامه‌ها در بازه زمانی ۲۸ آبانماه الی ۸ آذرماه در مناطق مختلف شهرستان اجرایی خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..