ساخت شهرک ۳۷۷ هکتاری در یزد

مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد ازنهایی شدن آماده سازی پروژه‌های مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن در یزد خبر داد

به گزارش یزدی نیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: شورای مسکن استان به ریاست استاندار و با حضور اعضای شورای مسکن تشکیل جلسه داد.

احسان خواجه رضایی افزود: در این جلسه آخرین وضعیت سه شهرستان بهاباد، خاتم و مروست مورد بررسی قرار گرفت. تعداد محدود طرح‌های اقدام ملی مسکن در این شهرستان‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: آماده سازی پروژه‌های مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن نیز نهایی شده و فرمانداران نیز پیگیر تسریع در اجرا خواهند شد تا متقاضیان این سه شهرستان صاحب منزل شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان از بررسی طرح آماده سازی اراضی ۳۷۷ هکتاری در شهر یزد خبر داد و تصریح کرد: عدم اطلاع رسانی برای افتتاح حساب و واریز وجه به نگرانی برخی متقاضیان تایید شده انجامیده است.

وی افزود: در چند ماه اخیر طرح آماده سازی در حال انجام بوده و مصوبات مورد نیاز در استان و کشور اخذ شده و به مرحله نهایی رسیده است.

خواجه رضایی گفت: این طرح برای تصویب به یک یا دو جلسه دیگر نیاز دارد که امیدواریم هفته آینده به سرانجام رسیده و به مرحله اجرا برسد.

وی اشاره کرد: شهرک ۳۷۷ هکتاری در ابتدای جاده یزد به تفت پس از پل تقوی در کنار اراضی کاریزبوم تا ابتدای جاده خضرآباد جانمایی خواهد شد. برای این شهرک اراضی مسکونی با همه خدمات مدنظر جانمایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد ۷۰۰:هکتار دیگر نیز در آن منطقه مصوبات استانی را اخذ کرده و منتظر مصوبه ملی هستیم. اراضی دیگری نیز در شهر یزد در حال شناسایی برای نیاز‌های آتی است و در پی اخذ مصوبه در ماه‌های آینده هستیم تا پس از ثبت نام مردم و تایید آنان، کار عملیات اجرایی را آغاز کنیم.

وی اظهار داشت: اطلاع رسانی به متقاضیان حداکثر تا یک ماه و نیم آینده انجام می‌گیرد و البته همه تلاش ما اینست که این مدت به حداقل برسد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..