تجلیل از نانوایان نمونه میبدی

فرماندار میبد از چند نفر از نانوایان میبدی به علت رعایت استاندار‌دهای لازم تجلیل کرد.

به گزارش یزدی نیوز همزمان با روز نان و نانوا، تعدادی از نانوایانی که در شاخص‌های بهداشتی، تکریم مشتری، رعایت استاندارد چا نه‌های خمیر و کیفیت نان بعنوان نانوایان نمونه شناخته شده بودند در میبد با شاخه گل و لوح تجلیل شدند.

فرماندار میبد گفت: ۱۳۳ نانوایی درسطح شهرمیبد با پخت انواع نان لواش تنوری و ماشینی، تافتون، چپاتی، سنگگ، بربری و فانتزی فعالیت دارند.

سجادی پور با اشاره به رضایت مردم از عملکرد بسیاری از نانوایان در میبد گفت: با بررسی‌هایی که کارگروه آرد ونان شهرستان به لحاظ پراکنش و میزان توزیع آرد داشته است یکسری ایراداتی هم را شاهد هستیم که با ابتکاری که کارگروه با پیاده کردن نقشه به خرج داده است به دنبال اصلاح آن هستیم تا عدالت نسبی و خوبی را درتوزیع آرد درسطح شهرستان میبد داشته باشیم.

وی با قدردانی از کارگروه آرد و نان و جهاد کشاورزی و مجموعه‌های نظارتی افزود: تلاش‌های صورت گرفته منتج به دستیابی به آمار دقیق از لحاظ سرانه‌های توزیع آرد در نقطه نقطه شهر شده است.

فرماندار میبد گفت: انشالله با نظارتی که شکل گرفته و تشویقی که صورت یافته است؛ قصد داریم نانوایانی که نان را با کیفیت بهتر در ساعات منظم طبخ و در اختیار مردم می‌گذارند؛ آرد بیشتری را دراختیارشان بگذاریم تا با اهرم تشویق و تنبیه در خصوص میزان تامین آرد اتفاقات خوبی را در سطح شهر شاهد باشیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..