رئیس کل دادگستری استان یزد:

موج سواری دشمن در حوادث اخیر برای قاطبه مردم ناراحت کننده است

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: موج سواری دشمنان و ضد انقلاب روی قضایای اخیر، آن هم در اثنای راهپیمایی میلیونی و باشکوه ایام اربعین برای قاطبه مردم ناراحت کننده و تاسف برانگیز است.

به گزارش یزدی نیوز غلامعلی دهشیری،  در نشست هم اندیشی مدیران ارشد قضایی استان با ائمه جمعه سراسر استان یزد، با تشریح وضعیت خطیر جهان و تبیین وضعیت کشور، اظهار داشت: حقیقتاً با وجود همه تهدیدات، تحریم‌های دشمن، کارشکنی ها و مشکلات و القائاتی که از گوشه و کنار می شود باز ایران اسلامی و حسینی به برکت رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب و همدلی و تعامل مسئولان عالی و همراهی و بصیرت مردم که در روزهای اخیر خروش جمعیت میلیونی آنها را در حمایت از امنیت و امنیت سازان و نفی سلطه دشمنان و تجزیه طلبان در سراسر کشور شاهد بودیم، لنگرگاه ثبات و امنیت است.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: صرف نظر از برخی بحران‌ها، اغتشاشات و آشوب‌های تحمیلی و مصنوعی که همراه با سونامی رسانه ای غربی، عبری و عربی و همراهی تعداد اندکی فریب خورده یا مزدور با رفتار خشونت آمیز بوده قاطبه مردم و جوانان ما در مسیر انقلاب، صبر و عقلانیت در حمایت از نظام، ولایت و آمارن‌های امام راحل قرار دارند و مسیر تعالی را می پیمایند.

دهشیری، با تقدیر مواضع و واکنش‌های هوشمندانه رؤسای قوای سه گانه در قبال این قضیه اخیر، ابراز داشت: دقت نظر، پیگیری دقیق موضوع و مواضع هوشمندانه رئیس جمهور، و تدابیر حکیمانه و اقدامات شجاعانه و قانونمدارانه رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس آب سردی بر آتش بیاری دشمنان و منافقان برای تشدید تقابل و دو قطبی سازی با حاکمیت بود.

رئیس کل دادگستری استان یزد، موج سواری دشمنان و ضد انقلاب روی قضایای اخیر، آن هم در اثنای راهپیمایی میلیونی و باشکوه ایام اربعین حسینی را برای قاطبه مردم ناراحت کننده و تاسف انگیز ذکر کرد و گفت: حوادث اخیر بر ضرورت چاره اندیشی، هم اندیشی، تفاهم و تعامل برای برنامه ریزی برای اصلاح برخی شیوه ها و آسیب شناسی جامع توسط متولیان حوزه قانون، فرهنگ و امنیت تاکید دارد.

وی تأکید کرد: امروز مردم و خانواده ها علیرغم تورم و فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم اقتصادی دشمن، از معضلات فضای مجازی، جنگ نرم، گسترش ابتذال و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی و معضل طلاق و… رنج می‌برند و از تعمیق و گسترش این مشکلات هراس دارند.

دهشیری عنوان کرد: دولت‌ها و دستگاه‌های مسئول تا حد خاصی می توانند فضا و صحنه را مدیریت کنند و لذا آنچه باقی می ماند تکثیر آسیبهای اجتماعی و قربانیان این مشکلات و به تبع آن افزایش جرم و جنایات و بالا رفتن ورودی پرونده های قضایی و درگیر شدن دادگستری با افزایش ورودی، اطاله دادرسی، مشکلات در رسیدگی ها، فرسودگی منابع انسانی است.

وی بیان کرد: در این وضعیت کار دستگاه قضایی بسیار سنگین، سخت و طاقت فرسا است، بنابراین باید مشکلات به ویژه در جاهایی که منشا و بستر جرایم است، با سرعت بیشتری حل و ساماندهی شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..