درخشش دختران شمشیرباز یزدی در مسابقات کشوری

برترین‌های مسابقات شمشیربازی استعداد‌های برتر دختران کشور در یزد معرفی شدند.

به گزارش یزدی نیوز، مسابقات شمشیربازی دختران سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور به مدت سه روز در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره به میزبانی یزد برگزار شد.

در این رقابت‌ها بیش از ۲۰۰ شمشیرباز از سراسر کشور در سالن شهید صدوقی یزد با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها و در اسلحه سابر نرگس چترایی از اصفهان اول شد، هستی منصوری از یزد در رده دوم قرار گرفت و عنوان سوم مشترک هم به شیوا احمدزاده از آذربایجان غربی و ترنم حسینی از گیلان رسید.

در بخش تیمی اسلحه سابر نیز تیم آذربایجان غربی بر سکوی اول ایستاد، تیم یزد نایب قهرمان شد و تیم‌های اصفهان و گیلان به سوم مشترک دست یافتند.

در اسلحه فلوره زهرا کارگر از یزد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، زهرا حافظی از اصفهان دوم و ملینا بابایی و الینا محمدی هر دو از اصفهان سوم مشترک شدند.

عنوان قهرمانی تیمی اسلحه فلوره به تیم یزد رسید، تیم اصفهان دوم شد و عنوان سوم مشترک این اسلحه به تیم‌های آذربایجان غربی و کرمانشاه اختصاص یافت.

در اسلحه اپه ریحانه رضایی از اصفهان اول شد، سحر پورطحان از یزد عنوان دومی دست یافت و سوم مشترک نیز به تیام عباس نژاد از خراسان رضوی و زهرا حاج علیزاده از آذربایجان غربی رسید.

تیم‌های اصفهان و خراسان رضوی در بخش تیمی اسلحه اپه اول و دوم و تیم‌های یزد و آذربایجان غربی مشترکا سوم شدند.

در پایان این رقابت‌ها و در مجموع سه اسلحه تیم اصفهان با کسب ۳ طلا، دو نقره و ۳ برنز در جایگاه اول قرار گرفت و تیم یزد با کسب ۲ طلا، ۳ نقره و ۱ برنز نایب قهرمان شد و تیم آذربایجان غربی با کسب ۱ طلا و ۴ برنز سوم شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..